Twitter zaviedol filter pre vyvolených a fanúšikovia hudobných hviezd majú novú appku. Bude aj Facebook a gold standard – hop, dvanásty Interwebz.

Seenth.is – social appka pre fanúšikov hudby

Držať krok s obľúbeným interpretom môže byť na internete náročné. Veľké množstvo hudobníkov si obľúbilo hneď viacero sociálnych sietí a sledovať všetky môže byť na nervové zrútenie. Ak máte jablkový telefón, nech sa páči, nervochránič Seenth.is.

Seenth.is agreguje a filtruje obsah z Instagramu, Twitteru, YouTube a SoundCloudu. Autori sľubujú, že po výbere vášho obľúbeného interpreta vám budú servírovať obsah tak, aby ste vždy o všetkom vedeli prví a zároveň neboli zavalení informáciami. Vyskúšajte, dajte vedieť.

Apple mal keynote

Už z nadpisu budete vedieť, o čom by som v týchto odstavcoch písal, tak si to celé urýchlime. iPhone beautifully plast C, iPhone niečoS, opäť incredibly najrýchlejší, gold standard, breathtaking nová sivá farba, fascinating spracované puzdro. Viac vo videu.

http://www.youtube.com/watch?v=20LgureMuWo

Facebook chystá pôdu pre videoreklamy

Nedávno som písal o tom, že Facebook pripravuje automaticky spúšťané videoreklamy a rozmýšľa, ako by ich naservíroval ľuďom. A už servíruje predjedlo. Zatiaľ iba v testovacej prevádzke, zatiaľ len v mobilnej aplikácii a zatiaľ iba videá priateľov, ale smer je jasný. Naučiť nás na spúšťanie pohyblivých obrázkov bez nášho pričinenia.

Taká reklama nebude lacná sranda a v prípade Facebooku bude o love/hate rozhodovaní ľudu (aspoň spočiatku) silno rozhodovať obsah. Snáď aspoň pri spúšťaní sa teda dočkáme kreatívnych masterpiecov od tých najlepších agentúr a najštedrejších zadávateľov. A neskôr? Mark nám pomáhaj…

V AT&T sa CEO musí ospravedlňovať za social media obsah

Je krásne mať relevantný social media content. Průs..problém je, keď sa to s tou relevantnosťou preženie a chcete sa zrelevantniť fakt so všetkým. Napríklad s 9. septembrom. Napríklad v Amerike. Ako to skúsil napríklad AT&T.

Keby sa hate, ktorý sa potom spustil, dal kosiť, získaným materiálom by v AT&T mohli kŕmiť kone ešte dlho. Tweet teda stiahli, ale poznáme to, sme na internete… A tak to musel žehliť až sám pán najvyšší šéf. Zaprisahal sa, že už nikdy sa takáto smutná udalosť u nich nebude komercializovať. Ktovie, čo by na to povedali v Sýrii.

Twitter pridáva filter pre vyvolených

Každá správna superstar pozná na Twitteri ten pocit, keď si chce pokecať s inou superstar, ale do ich konverzačného feedu sa neustále pletú otravní fanúšikovia. Chudinky superstars potom strácajú prehľad.

Aby ostal prehľad superstars neohrozený, prichádza ich zachrániť nový filter. V ňom si majitelia Verified účtov môžu nastaviť, aby v jednotlivých výpisoch tweetov videli len príspevky od iných majiteľov Verified účtov. Jasné, ani to nezaručí, aby sa treťotriedna celebrita neplietla do diskusie prvotriednych celebrít, ale je to na dobrej ceste.

Mimochodom, každý jeden Interwebz je vlastne tiež Verified, takže sa pri ich čítaní môžete cítiť takisto prémiovo. Najbližšie zas o týždeň.