Top

...lepší grafický dizajn

Kam nechodí grafik, chodí očný lekár

Či chceme, alebo nie, vyberáme si očami. Alebo ešte inak, vizuál predáva. A nejde pritom len o web – dobrú grafiku potrebujete na sociálnych sieťach aj na vizitkách.

chcem vedieť viac

Skrášlime vás na prvý pohľad

Rozsah našich grafických prác je široký. Nebudeme preto všetky vymenovávať. Dohodnime sa takto: vy nám poviete, čo potrebujete vytvoriť, a uvidíme.

Vždy sa dostaneme na spoločnú štartovaciu čiaru. Ak potrebujete k existujúcemu dizajn manuálu vytvoriť čiastkovú grafiku, nie je problém. Nemáte dizajn manuál? Vytvoríme. Špecializujeme sa na web, ale naše nápady vieme preniesť aj do skutočného sveta. Bude vás vidno aj tam.

Na začiatku to funguje takto:

  1. 1.Vyberiete si nás

    Stretnutie s projektovým konzultantom alebo priamo s account managerom.

    Ukážeme vám to najlepšie, čo sme doteraz vytvorili.

  2. 2.Niečo nám o vás poviete

    Odprezentujete nám, čo presne potrebujete vytvoriť.

    Predstavíme vám tím, ktorí bude na vašom projekte pracovať.

    Osobné stretnutia.

    Dodáte nám všetky podklady, ktoré máte k dispozícii.

    Existujúca komunikácia.

  3. 3.Začneme tvoriť

    Pripravíme vám prvý grafický návrh, v ktorom sa pokúsime zachytiť všetko podstatné.

    Spoločne si prvý návrh spripomienkujeme a doladíme všetky detaily.

    Výstup si odsúhlasíme.

    Aj vy, aj my sa tešíme z nového dizajn manuálu, originálneho newslettra či čohokoľvek iného, čo môže vzísť z rúk našich šikovných grafikov.

Kontaktujte nás

Zadajte prosím text z obrázka: CAPTCHA Image
 

visiblog

Natívna reklama: Buzz alebo budúcnosť reklamy? (4. časť)

Natívna reklama: Buzz alebo budúcnosť reklamy? (4. časť)

Content Marketing | Juraj Sasko | 22. 2. 2019
Stratégia pre distribúciu online obsahu

Stratégia pre distribúciu online obsahu

Content Marketing | Juraj Sasko | 15. 2. 2019
Zorientujte sa v Insta novinkách: Na aké vychytávky sa môžete tešiť?

Zorientujte sa v Insta novinkách: Na aké vychytávky sa môžete tešiť?

Sociálne médiá | Eva Fajčíková | 13. 2. 2019
Ako pracovať so zhodami pre kľúčové slová

Ako pracovať so zhodami pre kľúčové slová

PPC | Tomáš Wyka | 11. 2. 2019
všetky články