Top

...lepší grafický dizajn

Kam nechodí grafik, chodí očný lekár

Či chceme, alebo nie, vyberáme si očami. Alebo ešte inak, vizuál predáva. A nejde pritom len o web – dobrú grafiku potrebujete na sociálnych sieťach aj na vizitkách.

chcem vedieť viac

Skrášlime vás na prvý pohľad

Rozsah našich grafických prác je široký. Nebudeme preto všetky vymenovávať. Dohodnime sa takto: vy nám poviete, čo potrebujete vytvoriť, a uvidíme.

Vždy sa dostaneme na spoločnú štartovaciu čiaru. Ak potrebujete k existujúcemu dizajn manuálu vytvoriť čiastkovú grafiku, nie je problém. Nemáte dizajn manuál? Vytvoríme. Špecializujeme sa na web, ale naše nápady vieme preniesť aj do skutočného sveta. Bude vás vidno aj tam.

Na začiatku to funguje takto:

  1. 1.Vyberiete si nás

    Stretnutie s projektovým konzultantom alebo priamo s account managerom.

    Ukážeme vám to najlepšie, čo sme doteraz vytvorili.

  2. 2.Niečo nám o vás poviete

    Odprezentujete nám, čo presne potrebujete vytvoriť.

    Predstavíme vám tím, ktorí bude na vašom projekte pracovať.

    Osobné stretnutia.

    Dodáte nám všetky podklady, ktoré máte k dispozícii.

    Existujúca komunikácia.

  3. 3.Začneme tvoriť

    Pripravíme vám prvý grafický návrh, v ktorom sa pokúsime zachytiť všetko podstatné.

    Spoločne si prvý návrh spripomienkujeme a doladíme všetky detaily.

    Výstup si odsúhlasíme.

    Aj vy, aj my sa tešíme z nového dizajn manuálu, originálneho newslettra či čohokoľvek iného, čo môže vzísť z rúk našich šikovných grafikov.

Kontaktujte nás

Zadajte prosím text z obrázka: CAPTCHA Image
 

visiblog

Nakupujte s rozumom: Všetko, čo by ste (ne)mali vedieť o Black Friday

Nakupujte s rozumom: Všetko, čo by ste (ne)mali vedieť o Black Friday

Novinky | Veronika Romanová | 14. 11. 2018
To najlepšie z konferencie World Usability Day 2018

To najlepšie z konferencie World Usability Day 2018

Novinky | Monika Mišúnová Šormanová | 13. 11. 2018
Reputačný manažment vo vyhľadávačoch (SERM): Ako ho robíme my?

Reputačný manažment vo vyhľadávačoch (SERM): Ako ho robíme my?

Budovanie značky | Jozef Jurík | 8. 11. 2018
Viete, aký je rozdiel medzi feedbackom a hejtom?

Viete, aký je rozdiel medzi feedbackom a hejtom?

Ťaháky online marketérov | Monika Mišúnová Šormanová | 6. 11. 2018
všetky články