Renault sa rozhodol zlepšiť online komunikáciu na sociálnych sieťach. Zveril ju do rúk agentúre VISIBILITY. Tá sa postará o posilnenie vzťahu značiek Renault a Dacia so zákazníkmi prostredníctvom unikátnych príbehov, prácou s komunitou a zapojením výkonnostného online marketingu. Vďaka pôsobeniu aj na českom trhu bude VISIBILITY spravovať obe jazykové verzie.

Sme radi, že sme získali ďalšieho klienta, ktorého môžeme obslúžiť aj na českom trhu a vidíme, že má zmysel, keď agentúra pôsobí na viacerých trhoch,“ hodnotí Juraj Sasko, konateľ VISIBILITY. Pre oba trhy agentúra vytvorila obdobnú stratégiu komunikácie. Tá pozostáva z komunikácie na sociálnych médiách, výkonnostného online marketingu a blízkej kooperácie s klientom. „Výkonnostný online marketing nie je možné robiť bez pomoci klienta, preto chceme pri práci s Renaultom čo najužšie spolupracovať,” dodáva Sasko.

Agentúra chce na Facebook stránky priniesť čo najviac nových fanúšikov a zvýšiť počet interakcií s nimi kombináciou pútavej komunikácie a platenej podpory. „Zaujímavé príbehy, ktoré priblížia fanúšikom skutočnú hodnotu značky a predstavia produkt inak, ako len prerozprávaním holých faktov, sú pri značke tohto typu kľúčové.“ sumarizuje Juraj Sasko.