Silná kreatíva ako základ fungovania

Vojto Kósa sa do čela kreatívy postaví ako staronový člen Visibility. V agentúre pôsobil od novembra 2017 ako senior copywriter a ideamaker, po krátkej prestávke sa vrátil, aby zaujal pozíciu Head of Creative. Jeho hlavný cieľom je posilniť kreatívu, ktorá by mala kráčať ruka v ruke s výkonnostným marketingom, na ktorom si Visibility vybudovala svoje meno. Aj tie najlepšie nápady ľahko zomrú, ak sa nedostanú k svojmu publiku,“ hovorí Vojto Kósa. „Pozíciu Head of Creative vo Visibility vnímam ako príležitosť ukázať, že kreatíva a výkon sú rovnocennými partnermi, ktorí najlepšie fungujú spolu. Verím, že Visi takto postavíme do pozície nápaditej agentúry, ktorá svojim klientom prináša pútavé kampane s efektívnou distribúciou.” Vojto Kósa v minulosti tvoril kreatívne kampane pre Telekom, VÚB, O2, Nay alebo Red Bull.

Návrat ku koreňom

Vojtovou druhou polovičkou na pozícii Head of Account bude Pavol Schejbal, s ktorým zdieľajú rovnaký názor na smerovanie agentúry. Pavol do Visibility prináša 6-ročné skúsenosti z agentúry Made by Vaculik, v ktorej posledné 2 roky strávil ako Account Director. Vo Visibility bude mať na starosti klientský servis a projektový manažment.  „Vždy som sa chcel vrátiť späť ku koreňom, teda k digitálu a som veľmi rád, že to je práve vo Visibility,“ hovorí čerstvý Head of Account. „Hľadal som agentúru, ktorá prepája performance s kreatívou smerom k efektívnemu využívaniu rozpočtov klientov a poskytuje rovnako kvalitný klientský servis. To považujem za alfu a omegu modernej digitálnej agentúry a niečo, čoho chcem byť súčasťou.“ Pavol má za sebou vedenie tímov pri projektoch pre Tatra Banku, Heineken Slovensko, Union alebo Telekom.

Vítané zmeny

Zmeny sú vo Visibility vnímané ako vítané posilnenie. Zároveň sú znamením, že agentúra chce ešte výraznejšie a efektívnejšie prepájať výkonnostný marketing s kvalitnou kreatívou a poskytovať tak klientom komplexné služby. „Teší ma, že sa Vojto aj Paľo rozhodli pre Visibility a verím, že ich prítomnosť bude mať obrovský prínos pre agentúru,“ hodnotí pozitívne nové posily Managing Director Matúš Lovás. „Láka nás práca na veľkých projektoch a kampaniach, kde vidíme potenciál práve v lepšom využívaní a napojení kreatívy na výkonnostné kanály, s ktorými máme bohaté skúsenosti,“ uzatvára.