Po zhruba roku nastali vo vedení online marketingovej agentúry Visibility zmeny. Od apríla sa novým Managing Directorom stáva Matúš Lovás, ktorý bude viesť agentúru. Vo Visibility pracuje takmer 5 rokov. Začínal najskôr ako PPC špecialista a postupne sa prepracoval na aktuálnu pozíciu vedúceho výkonnostného oddelenia. Najväčšou výzvou je momentálne pre mňa zadefinovanie si toho, ako chceme, aby nás vnímal trh ako agentúru. Aktuálne sme vnímaní najmä ako výkonnostná agentúra, ale už dlhodobo robíme aj veľmi zaujímavé kreatívne práce. Chcem sa tiež zamerať na zlepšenie interných procesov, zefektívnenie práce v jednotlivých tímoch a dlhodobé riešenie projektov komplexne na základe dát a analýz s prienikom do kreatívy,” hovorí Matúš Lovás. Vo vedení tak nahrádza doterajšieho CEO a spolumajiteľa agentúry Juraja Saska. Ten naďalej zostáva spolumajiteľom agentúry. Bude sa venovať rozvoju nových obchodných príležitostí a medzinárodných spoluprác. Matúš je už dlhé roky stabilným členom nášho tímu. Pozná firemnú kultúru, naše hodnoty či procesy. Toto v kombinácii s víziou, kam chceme agentúru v najbližších rokoch posunúť a na ktorej sa spoločne zhodneme, mi dáva záruku, že agentúra bude v dobrých rukách,” konštatuje Juraj Sasko, spolumajiteľ Visibility.