V článku Zaručený recept, ako si udržať pozitívnu reputáciu som vám sľúbila prípadovú štúdiu o tom, ako sme pomáhali budovať značku Bruncher. Tak sa na to poďme pozrieť.

Ako sa to začalo?

Jedného dňa, keď sme ešte sídlili na Trenčianskej, k nám prišla Tamara Osaďanová. Jej predstava bola jasná:

  1. Rozbehnúť donáškovú službu, ktorá vám donesie raňajky až do postele.
  2. Nájsť agentúru, ktorá nielen pomôže s marketingom, ale bude pre jej myšlienku aj žiť s minimálne takým nadšením ako ona.

Keďže my vo VISIBILITY dobré jedlo milujeme a uctievame, zároveň s radosťou podporíme perspektívne startupy, natrafila na tých pravých.

Niečo o firme

Bruncher je zážitková donášková služba zdravých raňajok a brunchov do postele či práce, ktorá funguje v Bratislave a blízkom okolí. Ich služby môže využiť každý, kto chce prekvapiť svojho blízkeho alebo si chce dopriať v posteli bezstarostné leňošenie. Stačí len ráno otvoriť kuriérovi dvere. Firma takisto realizuje donášku biznis občerstvenia už od skorých ranných hodín na porady, meetingy, školenia či obchodné stretnutia.

Čo bolo našou úlohou?

Klient rozbiehal biznis s dovozom raňajok do postele a do firiem. Išlo o prvú takúto službu svojho druhu na Slovensku. Pracovný názov bol „Raňajky ako dar“ a našou úlohou bolo:

  • Vytvorenie identity
  • Návrh a výroba webstránky
  • Návrh spôsobu komunikácie

Výzva

Pochopili sme, že nestačí vytvoriť len ďalšiu donáškovú službu. Našim cieľom sa stalo vybudovať skutočný love brand, ktorý ľudia budú vnímať ako svoju srdcovú záležitosť, jednoducho: Kult

Naše riešenie

Vytvorili sme Kult brunchu. Začali sme zmenou pracovného názvu Raňajky ako dar, ktorý sme po konzultácii s klientom zmenili na Bruncher.

Kto je bruncher  Bruncher - enjoy your morning - Google Chrome 29. 5. 2013 175103 - Copy

Potom prišla na rad filozofia, ktorú sme zhrnuli do nasledujúcich bodov:

  • Milujeme jedlo
  • Oddávame sa mu naplno
  • Radi sa pozeráme na dobre vyzerajúce jedlo – foodporn
  • Potrpíme si na kvalitné suroviny
  • Jedlo si zaslúži pozornosť, zaslúži si byť uctievané a obdivované

Logo

Ďalší krok v budovaní kultu bola logo identita.

logo-300dpi (1)

Vizitky

vizitky (1)
Následne sme sa pustili do webovej stránky, ktorá korešponduje s labužníckou identitou vďaka opisným textom a dlhším názvom.

Desatoro Brunchera

Aby ste pri svojich raňajkách nijako nezhrešili, vytvorili sme kartičku Desatoro Brunchera. Táto kartička je pripojená ku každej objednávke a jednotlivé prikázania vás prevedú zásadami správneho gurmána. Pozrieť si ich môžete aj na FB stránke Kult Brunchu, kde sme ich každý týždeň postupne predstavovali.

desatoro-zadna (1)

Celé naše úsilie podporila aj úprimná a ľudská komunikácia založená na osobnosti majiteľky, Tamary.

Kult Brunchu - Google Chrome 30. 5. 2013 113603

Ďalšou skvelou vychytávkou je tiež osobný odkaz, ktorý môžete pripojiť ku každej objednávke.

pozdrav

A ako sa toto všetko dozvedeli zákazníci? Napríklad cez Facebookovú stránku Kult Brunchu.

Ďalej sme navrhli:

  • Využívanie Instagramom upravených fotiek, neskoršie zavedenie hashtagu #kultbrunchu pre prepojenie instagramovej foodporn komunity.
  • Pravidelné eventy, napr. brunch pre startupistov v coworkingovom centre Spot.

(2) Kult Brunchu - Google Chrome 29. 5. 2013 170914 - Copy

Výsledok?

Toto bol len začiatok, s ktorým sme Tamare ochotne pomohli. Firma sa (pevne veríme, že aj vďaka nášmu vkladu) pekne rozbehla. Dnes dodáva Bruncher pravidelne raňajky do firiem aj do postele. Tamara Osaďanová sa tiež može pýšiť titulom E-žena roka.

Na projekte pracovali

  • O precítený copywriting sa postarala naša Ivana.
  • Po grafickej stránke projekt zastrešil náš Maroš.

Tak čo, pridáte sa do Kultu Bruchu aj vy?