Tento rok sme v lokálnej nezávislej sieti agentúr Visibility 360 Group privítali okrem už zabehnutých marketingových či videoprodukčných agentúr aj jedného nováčika. Je ním digitálna agentúra Signity zameraná na performance marketing. Jej zakladateľom je náš obľúbený bývalý kolega Daniel Birás, ktorý vo Visibility pôsobil na pozícii head of performance.

Prečítajte si, čo nám o sebe a jeho firme prezradil.

Ahoj, Dano! 🙂 Ako sa zmenil tvoj pracovný život odvtedy, ako si odišiel z Visibility a založil si novú agentúru? Neľutuješ to? 😀

Ahoj! 

Toto rozhodnutie určite neľutujem, som človek, ktorý sa rád posúva a má rád výzvy, vždy chcem o trochu viac a nevadí mi si zamakať. Môj pracovný život, resp. režim, sa veľmi nezmenil. Človek by si možno pomyslel, že ako zakladateľ agentúry budem mať nohy vyložené a len budem posielať faktúry, no opak je pravdou. 

Skôr by som povedal, že sa zmenil druh práce, ktorú vykonávam. Momentálne sa viac venujem rozvoju agentúre, vízii a plánovaniu na rok 2024. Samozrejme, tým, že sme mladá agentúra, tak som tak trochu „holka pro všechno“, od obchodníka až po účtovníka, mňa to však veľmi baví, obzvlášť, keď vidím výsledky a to, že ideme správnym smerom. Toto rozhodnutie neľutujem, moja práca ma napĺňa. 

Kto stojí za názvom agentúry, prípadne, ako vznikol názov?

Za názvom agentúry stojím ja spolu s priateľkou, ktorá mi pomáhala brainstormovať. Názov agentúry sa nám podarilo vymyslieť počas cesty autom, kedy sme rozoberali klientské skúsenosti s freelancermi a menšími agentúrami.

Názov Signity je odvodený od slovného spojena significant difference, na čo sa aj zameriavame v rámci našich spoluprác s klientmi – od výsledkov až po prístup a komunikáciu.

Čo je pre tvoju firmu špecifické, čím sa odlišujete od konkurencie?

Pre Signity je špecifické to, že nemáme ambíciu stať sa veľkou agentúrou, ktorá poskytuje komplexné marketingové služby na úrovni všetkých marketingových kanálov. Zameriavame sa na kvalitné a dostupné služby pre menšie a stredné firmy, ktorým aktuálne poskytujeme výkonnostnú správu PPC kampaní.

V budúcnosti chceme pridať SEO služby vzhľadom na prepojenie PPC a SEO.

Okrem toho máme ambíciu vytvárať pracovné príležitosti mladým ľuďom v regiónoch

Agentúra bude mať v decembri za sebou prvý rok pôsobenia. Máš radu pre práve vznikajúce agentúry?

Tých rád by bolo určite veľa. Ak to mám zjednodušiť a stručne vystihnúť, tak určite by som im odporučil nastaviť si realistické očakávania, cash flow, budovať si sieť kontaktov a partnerstiev a vybrať si tých správnych ľudí do tímu, čo je v začiatkoch určite kľúčové.

Nám sa za prvý rok pôsobenia podarilo vytvoriť silný core team, na ktorom akuálne staviame. Vieme, že sa môžeme na seba navzájom spoľahnúť, svoju prácu si vždy odvedieme na 100 % a nerobí nám problém občas potiahnuť dlhšie v práci. 

Kto sú vaši vytúžení klienti?

Naši vytúžení klienti sú malé a stredné firmy, ktoré chápu význam PPC kampaní v kontexte marketingového mixu. Klienti, ktorí rozumejú, že ak chcú rásť, je dôležité konzistentne a dlhodobo pracovať nielen na PPC kampaniach. V neposlednom rade, klienti, ktorí nám dôverujú a dajú na naše rady. Toto sú naši vytúžení klienti, s ktorými je radosť spolupracovať. 

Čo je pre teba v súčasnosti najväčšou výzvou?

V súčasnosti je pre mňa najväčšou výzvou preklopenie štruktúry firmy, na ktorú sa pripravujeme od leta. Cieľom tejto zmeny je mne uvoľniť ruky a čas, ktorý budem následne investovať do rozvoju firmy a získavaniu našich vytúžených klientov. Zároveň, časť mojej aktuálnej agendy, na ktorú je už pripravený, preberie kolega Samuel. 

Kým alebo čím sa inšpiruješ? A čo inšpiruje tvoju firmu?

Povedal by som, že nemám jednu inšpiráciu, pre mňa je inšpirácia všade naokolo. Som typ človeka, ktorý sa vie len tak zapozerať na dav ľudí a nájsť tam inšpiráciu. 😀

Z každého rožku si beriem trošku. Inšpiruje ma priateľka, kolegovia v Signity ich pracovitosťou a prístupom, inšpiruje ma Visibility v rámci firemnej kultúry, Matúš Lovás jeho racionálnym zmýšľaním a schopnosťou vedieť sa rozhodnúť, Juraj Sasko jeho osobnosťou a skromnosťou. Marek Šulik tým, ako sa neustále vzdeláva a šíri tieto informácie pomocou jeho newslettra Marš!. Tých inšpirácií je naozaj veľa.

Na koniec posledná otázka – ak by si sa nevenoval performance, čo by to bolo?

Ak by som sa nevenoval performance marketingu a celkovo marketingu, pravdepodobne by som bol šéfkuchárom. Veľmi rád vo voľnom čase varím, raz by som si chcel otvoriť malú pizzeriu alebo pojazdný food truck.

Ďakujeme, Dano, a nech sa darí! 🙂