Prehľad trhu za rok 2021 z hľadiska CPC od Visibility
Visibility je digitálna marketingová agentúra. Sme zakladateľom skupiny Visibility 360 Group a zároveň členmi medzinárodných sietí marketingových agentúr CommUnity International Network a Everywhere Network.
Sme najlepšou performance agentúrou za rok 2020 i 2021 a aj tento rok sme sa stali Google Premier Partner agentúrou.
Pre klientov zastrešujeme kompletnú marketingovú stratégiu, od prieskumu trhu, brandigu, vývoja webu, cez tvorbu a správu content marketingu a performance aktivít.
Naším cieľom je neustále napredovanie, či už vo výsledkoch našich klientov, alebo v zlepšovaní služieb.
Pozrite si prehľad trhu z pohľadu CPC (Cost per Click) za minulý rok, s ktorými by sme sa radi podelili:
- Na celkovom prehľade CPC je pekne vidieť, že peek roku je v novembri, kedy je Black Friday. Tu sa cena za preklik takmer zdvojnásobila oproti „najlacnejšiemu“ mesiacu v roku (februáru).
- Od novembra až po marec má CPC klesajúci trend. Následne sa investície do online reklamy zvýšia a v lete záujem opäť trochu opadne. Vzostup môžeme vidieť opäť od septembra až po spomínaný peek v novembri.
- Na týždenných štatistikách je pekne vidieť, ako v Black Friday týždni CPC dosiahne peek. Pred Black Friday pomaly stúpa, po BF zase klesá.
- Oproti minulému roku máme v celkovom CPC zatiaľ stúpajúci trend, reklama je v tomto roku v porovnaní s minulým drahšia.
- Pri Search, Shopping a Display reklamách je jún/júl druhým peekom v roku.
Aké postrehy ste si všimli vy?
Pre viac info → Visibility | Prehľad trhu

Náhľad na vývoj trhu z pohľadu CPC za rok 2021 od Visibility