V auguste sme v lokálnej nezávislej sieti agentúr Visibility 360 Group privítali nového člena, videoprodukčnú firmu Fruits. Starostlivosť o vaše marketingové a reklamné aktivity vám tak poskytuje už 10 agentúr.

Tomáša, šéfa videoprodukcie Fruits, vyspovedal zakladateľ siete Juraj Sasko. 

Ahoj, Tomáš, v prvom rade teba a tvojich kolegov a kolegyne vítame vo Visibility 360 Group a tešíme sa na spoluprácu. 🙂

Na úvod by som sa spýtal, čím je vaša agentúra špecifická, čím vynikáte nad konkurenciou?

Ahoj, ďakujeme, sme radi, že môžeme byť členmi Visibility 360 Group a aj my sa tešíme na spoluprácu. 🙂 

Máme výhodu v dvoch veciach. Prvou je rozsah služieb – od animácií, cez livestreamy, YouTube audity až po klasickú videoprodukciu. A vďaka vlastnému štúdiu robíme aj podcasty, voiceovery a iné audio výstupy. Vo výsledku sme teda flexibilní a dokážeme vyrábať rýchlo

Druhou výhodou je, že sa zaoberáme nielen vizuálnou stránkou našich výstupov, ale aj ich výkonnosťou. Chceme robiť videá tak, aby ich ľudia chceli prirodzene pozerať.

Na čo ste špeciálne hrdí?

Za relatívne krátku dobu našej existencie (vznikli sme v roku 2018) sme mali možnosť pracovať pre veľké množstvo skvelých klientov, vrátane veľkých a známych firiem. Väčšina spoluprác nebola jednorazová, podarilo sa nám vytvoriť stabilné a kvalitné vzťahy a výborný tím ľudí. Toto nám robí najväčšiu radosť a vážime si to.

Čo očakávate od členstva vo Visibility 360 Group?

Najmä vedomostný rozvoj. Tešíme sa, že môžeme úzko spolupracovať s ľuďmi, ktorí nás majú čo naučiť. Samozrejme, aj my máme záväzok priniesť do V360G hodnotu.

Aké sú najbližšie plány?

Drieť, zlepšovať sa a dostať sa trochu viac na oči. 🙂

A naopak, dlhodobé? Kde, resp., v akej pozícii by ste chceli byť o 10 rokov?

Radi by sme boli „top of mind“, keď sa povie „video“.

Máte radu pre začínajúce/menšie agentúry s veľkými cieľmi?

Sami sme ešte stále malá a mladá agentúra, máme teda tendenciu byť s radami opatrnejší. 🙂 No vieme, že tam, kde sme dnes, sme sa dostali tvrdou prácou. Zo začiatku často za mizerné peniaze, no chceli sme robiť, získavať skúsenosti a klientov. Dnes sa nám to vracia, takže by sme asi odporúčali nemať veľké oči a makať.

Na koniec posledná otázka, kým alebo čím sa inšpirujete?

Individuálne máme rôzne vzory. Ako Fruits nám imponujú firmy, ku ktorým sa ich zákazníci hlásia a majú ich radi. Vieme, že je to dlhodobý a náročný cieľ, ktorý sa podarí splniť málokomu, no práve tým je inšpiratívny.

Ďakujeme a držíme palce!