Super Bowl je celosvetový sviatok, a to nielen futbalový, ale aj hudobný a reklamný.

Vyvrcholenie sezóny National Football League amerického futbalu je jednou zo svetovo najsledovanejších udalostí a patrične k tomu pristupujú aj značky, ktoré sú ochotné zaplatiť balík, len aby ich reklama bola súčasťou tejto veľkolepej šou.

Každý rok vynakladajú obrovské sumy peňazí na to, aby zaujali divákov počas jednotlivých prestávok.

Fun fact: Hodnota 30-sekundovej reklamy počas tohtoročného Super Bowlu sa vyšplhala na 7 miliónov dolárov.

Pripočítajte si náklady na hercov, výrobu a dostanete sa na astronomické sumy.

Tento rok ste mohli vidieť niekoľko výnimočných reklám, ktoré nás zabavili, inšpirovali a často aj donútili k zamysleniu. Nech sa páči, tu je výber najlepších reklám Super Bowlu 2024.

Beyoncé x Verizon

Usher bol hviezda halftime show, Taylor Swift vykrádačkou záberov do publika, ale Beyoncé nám dala najlepšiu reklamu na Super Bowl 2024. Jedna z najväčších hviezd šoubiznisu sa objavuje v reklame telekomunikačnej siete Verizon po boku herca Tonyho Halea, ktorý pomáha testovať, či dokáže zlomiť internet.

Dunkin‘

Herec Ben Affleck je neustále fotografovaný s ľadovou kávou v rukách a už v minulosti sa objavil v reklamách siete kaviarní. V tomto príbehu pre Dunkin‘ Donuts zakladá chlapčenskú skupinu s názvom „DunKings“ s bostonskými celebritami Mattom Damonom a Tomom Bradym. Robia si hanbu pred Affleckovou manželkou, herečkou a speváčkou Jennifer Lopez, pri ktorej sa objaví aj rapper Fat Joe.

CeraVe

Neexistuje situácia, ktorú by Michael Cera nemohol urobiť ešte nepríjemnejšou: V tomto prípade ide o predstavenie partnerstva s pleťovými produktami CeraVe, o ktorých tvrdí, že ich pomohol vyvinúť. „Nechajte môj krém, aby vás hydratoval“, hovorí skeptickým členom predstavenstva a poznamenáva, že jeho meno je súčasťou značky.

Bud Light

Epická noc s vašimi obľúbenými celebritami? Bud Light Genie je tu, aby sa sen stal skutočnosťou.

OREO 

Predstavte si svet, v ktorom by krútenie Orea mohlo všetko zmeniť. Doslova všetko.

Podľa Orea je kľúčom k robeniu najväčších životných rozhodnutí „zatočiť“. Reklama na ikonický sendvičový keksík naznačuje, že túto taktiku mohla použiť aj Kris Jenner predtým, ako v roku 2007 súhlasila so spustením reality show „Keeping Up With The Kardashians“.

Google Pixel

Guided Frame od Googlu využíva umelú inteligenciu Google, aby zrakovo znevýhodneným ľuďom uľahčil fotografovanie a zdieľanie každodenného života. Táto reklama dáva divákom predstavu o tom, aké by to bolo byť zrakovo znevýhodneným, a zároveň rozpráva krásny príbeh.

Muž, ktorý má zrakové postihnutie, používa na fotenie Google Pixel SB. Rozmazaný obrázok nám ukazuje, čo vidí on, ale jeho fotoaparát má zvukovú stopu, ktorá mu umožňuje zistiť, koľko tvárí je práve v zábere.

Hellman’s

Herečka Kate Mckinnon a jej mačka, ktorá vie rozprávať. Jej chlpatý priateľ dokáže povedať jediné slovo, „may-ow“ – čo ju raketovo vystrelí medzi celebrity a spôsobí šialenstvo pri nakupovaní majonézy.

Uber Eats

Aby ste si zapamätali, že Uber Eats doručuje takmer čokoľvek, musíte zabudnúť na niečo iné. Jednoducho, urobiť si v mozgu miesto – ako to robia Jennifer Aniston, David Schwimmer, USHER, Beckhamovci a Jelly Roll. Akúkoľvek spomienku obetujete,, nezabudnite, že Uber Eats má asi všetko, čo potrebujete.

Cardi B x NYX

POZOR! NYX Duck Plump je len pre vaše pery. Vážne. 🙂 Kampaň s názvom „Duck Face“, v ktorej si zahrala Cardi B, sa ubrala trochu iným smerom. 😂

Jenna Ortega x Doritos

Nechcite naštvať Dinu a Mitu, nemusí to dopadnúť dobre… Herečka Jenna Ortega si v reklame pre Doritos zahrala vlastne len vedľajšiu rolu.