Júl a august patria medzi najbúrlivejšie mesiace, čo sa týka cestovania a rôznych kultúrnych podujatí. Boj o zákazníka graduje a zaujať ho je stále náročnejšie. Preto sme sa rozhodli spraviť v tomto období kurz online marketingu pre cestovné a eventové agentúry.

Čo sa naučíte?

Ak pracujete v tejto oblasti a chcete, aby sa predaj zájazdov, leteniek či vstupov na podujatia zvyšoval, určite by ste mali vedieť tieto tri veci:

  • ako nastaviť content marketingovú stratégiu a obsahom zvýšiť predaj,
  • ako nastaviť komunikáciu na Facebooku a nespadnúť pri komunikácii do klišé,
  • ako spravovať PPC kampane tak, aby zasiahli čo najrelevantnejšie publikum.

Ak o nich veľa neviete alebo máte nedostatky, potom sú naše kurzy práve pre vás. Ale predtým, ako sa prihlásite, prečítajte si, čo všetko sa ešte na kurze dozviete.

  1. Prečo je content marketing taký dôležitý?

Už dlho to nie je iba o tom, aby bol na stránke „nejaký” obsah. Obsah musí zaujať to správne publikum a mať jasné ciele. Mal by byť písaný na mieru. Ak neveríte, prečítajte si článok „Prečo content marketing pochováva prvoplánových marketérov.

Ďalšiu vec, ktorú by ste mali o písaní článkov vedieť, je tvorba persón.

persona

Persóna je váš ideálny zákazník, ktorého by ste mali mať stále pred očami a poznať ho lepšie ako seba. Persónam sme sa venovali celý minulý kvartál, no na vašom mieste by som začala článkom „Personalizácia je budúcnosť online marketingu.”

Okrem týchto dvoch vecí sa v tejto časti kurzu naučíte aj:

  • ako si určiť ciele a plánovať obsah pre web,
  • ako napísať kvalitný článok, titulok a perex,
  • čomu sa pri písaní vyvarovať,
  • kde hľadať zdroje pre články a ako s nimi ďalej pracovať,
  • ako tvoriť rôznorodý obsah a nenudiť svoje publikum.

Na kurze pre cestovné kancelárie bude lektorkou Júlia Micháleková, náš Digital Director. Kurz content marketingu pre eventové agentúry zastreší Romana Jakubcová, Senior Copywriter VISIBILITY.

  1. Ako nastaviť komunikáciu na Facebook a neskĺznuť pri nej do klišé?

Komunikácia na Facebooku má sklon časom skĺznuť do klišé. Preto vás v tejto časti kurzu naučíme, ako sa tomuto faktu vyhnúť a odlíšiť sa správne nastavenou komunikáciou od konkurencie. Takisto sa naučíte, ako pracovať s komunitou fanúšikov a ukážeme vám najlepšie príklady komunikácie v segmente v rámci sveta.

Komunita

Čo sa na kurze naučíte:

  • čo na Facebooku komunikovať,
  • ako to komunikovať v rámci segmentu cestovných a eventových agentúr,
  • aké je najčastejšie klišé komunikácie a ako sa mu vyhnúť,
  • aké sú možnosti zapojenia iných sociálnych médií,
  • case studies zo zahraničia.

Lektorom kurzu pre cestovné kancelárie bude Dávid Starinský, Creative Quality Manager a lektorkou pre eventové agentúry bude Monika Floreková, Social Media Manager VISIBILITY.

  1. Ako spravovať PPC kampane tak, aby zasiahli relevantné publikum?

Patríte medzi tých, ktorí prevádzkujú PPC kampaň v Google Adwords, no s výsledkami niekedy nie si spokojný? Lektor kurzu vám pomôže s vašimi kampaňami a na reálnych príkladoch z praxe vám ukáže tipy a triky, ktoré ich posunú na iný level.

Na začiatku sa dozviete, ako Google Analytics pomáha pri nastavení PPC kampaní a ktoré dáta z analytiky by ste mali brať určite do úvahy. Naučíte sa pripravovať svoje kampane tak, aby ste zasiahli čo najrelevantnejšie publikum a vracajúci sa zákazníci sa premenili na objednávky.

dreamstime_l_52613297

Okrem toho rozšírime vaše obzory aj mimo oblasť kampaní vo vyhľadávaní. Naši lektori vám ukážú, ako si nastaviť Gmail Sponsored Promotions.

Lektorom kurzu pre cestovné kancelárie bude Marek Kiss, PPC Specialist a lektorom pre eventové agentúry bude Miroslav Jacík, náš PPC Quality Manager.

Kedy a kde to bude? Ako sa prihlásiť?

Kurzy sa uskutočnia v priestoroch coworkingu The Spot v Bratislave. Cez našu stránku podujatí sa môžete prihlásiť na kurz pre cestovné kancelárie a takisto na kurz pre eventové agentúry. Kurzy sa uskutočnia 13. augusta a 24. septembra od 9:00 do 16:30. Cena začína od 99 eur a počet miest je obmedzený na 12 ľudí. Preto sa treba prihlásiť čo najskôr 🙂