Facebook aktuálne prichádza so štyrmi novými spôsobmi, ako zvýšiť predaj produktov a priblížiť ich k zákazníkom. Vylepšenia sa samozrejme týkajú Facebooku, Instagramu aj WhatsAppu. Čítaj ďalej a dozvieš sa o nich viac. 

Facebook nákupy na viacerých miestach

Miliardy ľudí mesačne používajú nástroj na jednoduché nakupovanie na Facebooku, známy ako Marketplace. Po novom Facebook umožňuje pridávať produkty aj do takzvaných “Shop tabs”, ktorých cieľom je dostať ich ešte bližšie k ľuďom a uľahčiť obchod predajcom aj kupujúcim. Celý nákup totiž prebieha v rámci aplikácie. Takéto nakupovanie bude možné aj na WhatsApp-e.

Hodnotenie od zákazníka

Čoskoro budú na Instagrame k dispozícii aj hodnotenia od zákazníkov, ktoré sa budú dostávať až priamo k predajcovi. Ako zákazník tak napríklad budeš môcť uverejniť recenziu na zakúpený produkt spolu so spokojnou fotografiou či nespokojným videom.

Personalizované nakupovanie

Ďalšou novinkou, ktorú Facebook uvádza do obehu, je personalizované nakupovanie. Tento reklamný doplnok dokáže personalizovať tvoj „nákupný zážitok“ a nasmerovať ťa k správnym kolekciám produktov a konkrétnym predajcom. Facebooková fičúra bude jednoducho posielať zákazníkov presne tam, kde by mohli s najväčšou pravdepodobnosťou nakúpiť.

Prístup k rozšírenej realite

Posledná novinka je naozaj špeciálna. Jednoducho povedané, ide o sprostredkovanie pravého zážitku z nakupovania v obchode – no tentokrát v tvojom mobile. V hre je virtuálne skúšanie rôznych produktov či značiek. Facebook pracuje na tom, aby bolo pre značky jednoduchšie, rýchlejšie a cenovo prijatelnejšie zahrnúť rozšírenú realitu do svojich katalógov.

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/facebook-launches-4-new-ecommerce-features/411350/#close