Facebook po novom umožňuje cieliť obsah pri FB stránkach podobne ako pri Facebook Ads.  Po úspešnom testovaní Facebook sprístupnil túto novinku na všetkých stránkach s počtom like-rov 5000+

Možnosť cielenia sa nachádza v ľavom dolnom rohu vedľa ikony plánovania publikácie statusov. Ako som spomenul, túto novinku môžete využiť len, ak má vaša Facebook stránka viac ako 5000 like-ov. Cieliť môžete naozaj detailne, jednotlivé faktory cielenia sú:

  • pohlavie
  • stav
  • vzdelanie
  • záujem o (muži / ženy)
  • vek
  • miesto
  • jazyk

novinka cielenie obsahu na Facebook Page

Cielenie funguje len pre zobrazenie v News Feed-e, daný príspevok si však môžu všetci užívatelia pozrieť po otvorení danej FB stránky. Tí ktorí nespĺňajú podmienky cielenia tak naďalej môžu komentovať a like-ovať daný obsah.

Cielenie obsahu je skvelou pomôckou, určite vám odporúčame vyskúšať túto možnosť. Rôznym skupinám užívateľov tak môžete ponúknuť relevantný obsah. V priebehu dňa tak môžete zverejniť viac postov, bez toho aby ste museli tých istých ľudí „zaspamovať“ informáciami, ktoré ich nemusia zaujímať. Cielený obsah môže navyše zvýšiť počet Talking about a taktiež znížiť počet ľudí, ktorí nesledujú (neodoberajú) príspevky, alebo úplne odídu (unlike) z FB stránky.