Ako už asi všetci vieme, obsah je pánom na internete a keď chceme kvalitné a vysoko navštevované stránky, musíme vytvoriť fakt zabijácky obsah. Obsah, ktorý pritiahne ľudí, budú ho zdieľať na svojich stránkach, sociálnych sieťach, ďalej ho šíriť napríklad aj e-mailom, či tlačiť si ho a lepiť na nástenky.

„Ale ako nato?“

Prečítajte si v rýchlosti 7 tipov a možno Vám svitne, alebo zistíte ako na to. Pripravený? Ideme na to:

7 typov pre zabijácky obsah

1.      Tip: Sledujte novinky v brandži:

Prihláste sa na odber noviniek RSS –  Väčšina z kľúčových hráčov na trhu má RSS kanál. Najlepšie je sledovať celosvetové dianie.
Prihláste sa na odber noviniek e-mailom – Ako pri RSS len s jednou výnimkou, prihláste sa aj na odber noviniek u konkurencií. Niet nad ich monitoring.
Prihláste sa do Google Alerts – Robí sa to cez kľúčové slová, ako náhle niekto len spomenie vaše kľúčové slovo, budete o tom vedieť.

Je dôležité sledovať novinky každý deň. Napríklad pri raňajšej káve. Keď nájdete kvalitné zdroje informácií pridajte si ich zdroj aj do svojho telefónu, aby vám nič neuniklo.

2.      Tip: Monitorujte sociálne rozhovory

Sociálne siete a rozhovory na nich, či už sa jedná o komentáre, príspevky alebo zdieľania, dávajú reálny a hlavne rýchly feed back o publikovanom obsahu. Podľa týchto informácií viete nájsť „zabijácky obsah“ a riadiť sa ním pri jeho ďalšej tvorbe. Nehovoriac o zdieľaní pozitívnych ohlasov.

3.       Tip:   Nájdite tím tvorcov

Nedá sa stíhať, ani vedieť všetko. Preto ak máte vo firme ľudí zodpovedných za odvetvia, napríklad výroba, servis, reklamácie a sú schopní písať články, dajte im raz alebo dvakrát do mesiaca napísať niečo aktuálne. Uvidíte, oplatí sa to. Viac hlasov má širší záber ako jeden hlas.

4.       Tip: Vytvorte kalendár/plán na každý deň

Založte si kalendár s bunkami pre každý deň. Ak chcete oživiť web, musíte prispievať pravidelne. Pravidelné prispievanie je základný kameň. Preto do každej bunky napíšte tému na každý jeden plánovaný termín a kanál jeho distribúcie.

5.       Typ: Znovupoužitie obsahu

Znie to trochu divne, ale je to skvelý tip, pretože veľakrát použijeme skvelý obsah, no nedostane sa všade, čiže ho ani toľko ľudí neuvidí. Preto neváhajte a skvelé myšlienky replikujte do videa, článku, whitepaper, webinaru či sociálnej siete. Potom stačí len prelinkovať patričný obsah a máte vyhraté.

6.        Tip: Berte kameru všade so sebou:

Nikdy neviete čo uvidíte, hlavne nezabudnite točiť 😉

7.       Tip: Hľadajte „Best-of“

Vždy po určitom období prejdite svoje príspevky, nájdite tie najlepšie a zhrňte ich do jedného. Skvelou príležitosťou je nový rok a podobné významné udalosti.

 

Čo poviete, že to nie je nič zložité? No predsa veľmi účinné a užitočné,  veríme že pomôžu a ak budete skúšať tipy, nezabudnite sa podeliť o svoje názory a skúsenosti.