ČíslaInternetový marketing je nie len o kreatíve a online biznise, ale hlavne o číslach. Čísla predaja, návštevnosti, miery konverzie, jednoducho čísla, čísla a ešte raz čísla. Preto si zopár zaujímavých čísel týkajúcich sa internetového marketingu teraz predstavíme.

  • 86% všetkých ľudí preskakujú TV reklamy
  • 44% všetkých emailov poslaných priamo užívateľovi sa nikdy neotvorí
  • Rozpočet určený na blogy spoločností a ich propagáciu cez sociálne médiá sa za posledné roky viac ako zdvojnásobil
  • Mesačne sa na Google uskutoční viac ako 88 miliárd vyhľadávaní (34tisíc za sekundu)
  • 57% užívateľov internetu vyhľadáva cez internetové vyhľadávače každý deň
  • 20% všetkých vyhľadávaní na Google je zameraných na lokálne služby a produkty
  • 70% kliknutí vo výsledkoch vyhľadávania (SERP) je na organické, nie platené výsledky
  • 75% užívateľov sa nikdy nedostane na druhú stranu výsledkov vyhľadávania
  • Priemerný CTR (Click through rate) platených výsledkov vo vyhľadávaní bol v roku 2010 2% (na Google to bolo až 2,5%)
  • Spoločnosti, ktoré blogujú, získajú v priemere až o 97% viac prirodzených spätných odkazov ako tie čo neblogujú
  • Na internete existuje momentálne okolo 152 miliónov blogov
  • 65% internetových užívateľov číta blogy
  • Spoločnosti, ktoré blogujú, majú až o 55% viac návštevníkov stránky
  • Jedna z každých osem minút strávených na internete je na Facebooku
  • Priemerný úžívateľ Facebooku strávy na tejto sieti 11 hodín mesačne
  • Priemerný užívateľ na Twitteri má 27 followerov

Viac zaujímavých čísel nájdete v prezentácii HubSpot.