Stali sme sa prvým slovenským partnerom Optimizely
VISIBILITY je prvou slovenskou agentúrou, ktorá sa stala partnerom spoločnosti Optimizely.
Čo je Optimizely?
Optimizely je webová platforma, vďaka ktorej si môže na svojom webe vyskúšať A/B testovanie alebo testovanie s viacerými premennými úplne každý, bez technických vedomostí.
Spoločnosť založili v roku 2010 dvaja bývalí produktoví manažéri z Google Dan Siroker a Pete Koomen. Prvý z nich sa preslávil ako Director of Analytics v tíme Baracka Obamu počas prezidentských volieb v roku 2008. Tím Baracka Obamu vtedy vyzbieral vďaka A/B testovaniu o 60 miliónov dolárov viac na dobrovoľných príspevkoch.
V súčastnosti má spoločnosť vyše 7000 platiacich zákazníkov, medzi ktorými sú aj firmy ako Starbucks, The Guardian, The Walt Disney Company alebo Sony.
Čo je A/B testovanie?
Je to metóda, ktorej cieľom je zvýšiť počet konverzií pomocou zmien na stránke. Určíme si dva varianty, ktoré chceme otestovať. Pôvodný variant A sa zobrazuje polovici užívateľov a nový variant B sa zobrazuje druhej polovici. Variant, ktorý získa viac konverzií, vyhráva.
Pravidelné A/B testovanie vám umožní spoznať vašich návštevníkov a zlepšiť vaše výsledky – finančné alebo nefinančné. Namiesto vašich dohadov budete mať v rukách reálne dáta.
Viac o A/B testovaní nájdete v našom článku, ktorý sme publikovali pred časom na blogu.
Aké výhody získajú klienti VISIBILITY?
V prvom rade je to kvalita klientskej podpory. Naši projektoví manažéri budú mať k dispozícii vlastného account manažéra priamo v Optimizely, ktorý im pomôže dosiahnuť lepšie výsledky pre našich klientov.
Veľkou výhodou je aj priamy prístup k vedomostiam a certifikáciám pre našich projektových manažérov. Partneri Optimizely majú prístup aj k najnovším funkciám a produktom.