VISIBILITY je prvou slovenskou agentúrou, ktorá sa stala partnerom spoločnosti Optimizely.

Čo je Optimizely?

Optimizely je webová platforma, vďaka ktorej si môže na svojom webe vyskúšať A/B testovanie alebo testovanie s viacerými premennými úplne každý, bez technických vedomostí.

Spoločnosť založili v roku 2010 dvaja bývalí produktoví manažéri z Google Dan Siroker a Pete Koomen. Prvý z nich sa preslávil ako Director of Analytics v tíme Baracka Obamu počas prezidentských volieb v roku 2008. Tím Baracka Obamu vtedy vyzbieral vďaka A/B testovaniu o 60 miliónov dolárov viac na dobrovoľných príspevkoch.

V súčastnosti má spoločnosť vyše 7000 platiacich zákazníkov, medzi ktorými sú aj firmy ako Starbucks, The Guardian, The Walt Disney Company alebo Sony.

Čo je A/B testovanie?

Je to metóda, ktorej cieľom je zvýšiť počet konverzií pomocou zmien na stránke. Určíme si dva varianty, ktoré chceme otestovať. Pôvodný variant A sa zobrazuje polovici užívateľov a nový variant B sa zobrazuje druhej polovici. Variant, ktorý získa viac konverzií, vyhráva.

Pravidelné A/B testovanie vám umožní spoznať vašich návštevníkov a zlepšiť vaše výsledky – finančné alebo nefinančné. Namiesto vašich dohadov budete mať v rukách reálne dáta.

Viac o A/B testovaní nájdete v našom článku, ktorý sme publikovali pred časom na blogu.

Aké výhody získajú klienti VISIBILITY?

V prvom rade je to kvalita klientskej podpory. Naši projektoví manažéri budú mať k dispozícii vlastného account manažéra priamo v Optimizely, ktorý im pomôže dosiahnuť lepšie výsledky pre našich klientov.

Veľkou výhodou je aj priamy prístup k vedomostiam a certifikáciám pre našich projektových manažérov. Partneri Optimizely majú prístup aj k najnovším funkciám a produktom.

optimizely