Rok sa s rokom stretli znovu a ani sme sa nenazdali, je tu magické číslo 2020. Pre mnohých je čas bilancovať, plánovať a meniť. Pre Visibility bol špeciálny aj rok 2019, pretože sme oslávili okrúhle výročie 10-tych narodenín a som veľmi rád, že aj tento rok bol plodný na krásne a klientsky prospešné projekty.

Takto pred rokom sme hodnotili top projekty za rok 2018 a som rád, že aj za rok 2019 toho vzniklo v našej kuchyni toľko, že sa ťažko vyberali len tie naj. Poďme sa teda pozrieť na to, na čo sme vo Visibility hrdí:

Raiffeisen banka – SEO a content

 

S Raiffeisen bankou spolupracujeme od roku 2016. O to je tento projekt cennejší, že aj po niekoľkých rokoch vieme stále dosahovať pekný rast organickej návštevnosti, pretože to je práve to, na čo sa zameriavame. Máme zásluhu na dlhodobom a stabilnom raste organickej návštevnosti webu Raiffeisen.sk a dôležitých konverzií z tohto kanála.

Vývoj organickej návštevnosti a výsledky (2019)

Január 2018 – December 2018 vs Január 2019 – December 2019

  • Nárast organických návštev: 92,3 %
  • Nárast vyplnených formulárov k účtu: 95,5 %
  • Nárast vyplnených formulárov k pôžičke: 103,5 %
  • Nárast vyplnených formulárov k pôžičkovej kalkulačke: 88,6 %
  • Nárast vyplnených kontaktných formulárov: 88,2 %

Tatramat – 15. Výročie spojenia so Stiebel Eltron

Klient Tatramat/Stiebel Eltron je ďalšia firma, s ktorou spolupracujeme úspešne už niekoľko rokov. A aj to je dôvod, prečo si nás vybrali pre spoluprácu aj na rok 2020.

Rok 2019 bol však výnimočný pre klienta v tom, že to bolo presne 15 rokov od spojenia značiek Tatramat a Stiebel Eltron. Úzku spoluprácu týchto dvoch značiek sme preto odkomunikovali kampaňou 15 rokov spolu: https://15rokovspolu.sk/.

Celá kampaň trvala niekoľko mesiacov a jej cieľom bola komunikácia prepojenia dvoch značiek na trhu a v neposlednom rade tam bol aj vyšší zmysel v podobe podpory projektu „Lepšia škola“ od organizácie Človek v ohrození.

 

FANUC – B2B landing pages

FANUC je jedna z najväčších globálnych firiem v oblasti robotizácie a automatizácie priemyselnej výroby. Jej roboty môžete nájsť aj v mnohých slovenských závodoch. O to viac nás potešila možnosť, že si Visibility vybrala ich európska divízia na tvorbu kampaňových landing pages.

FANUC je veľký korporát a aj to je dôvod, prečo sa jednotlivé marketingové aktivity realizujú cez špecializované kampaňové landing pages. Celý biznis FANUC-u je B2B, o čo viac nás teší táto spolupráca, pretože stránky nie sú o kráse, ale o jednoznačnosti, informačnej hodnote a konverznosti, čo bol prípad aj tejto kampaňovej stránky cobots.fanuc.eu/en/.

-> TIP: Ak vás zaujíma B2B online marketing, stiahnite si náš ebook k tejto téme zadarmo.

Život je pes

Práca nie je len o číslach, tržbách a biznise, ale je aj o pomoci. Vo Visibility sa snažíme každý rok takto pomôcť vybraným združeniam a neziskovkám a v roku 2019 si to „odnieslo“ OZ Život je pes, pre ktoré sme navrhli a pripravili komplet nový web zivotjepes.visi.sk.

Nosnou časťou stránky je galéria zvierat vhodných na adopciu a web je pripravený tak, aby sa mohli v budúcnosti pripojiť aj útulky z iných miest.

Bunt.sk – identita nového e-shopu

V lete 2019 sme boli oslovení s požiadavkou na pomoc s prípravou nového e-shopu s dizajnovými doplnkami do domácnosti. Projekt bol úplne na začiatku, bez identity a stratégie. A tak sme sa pustili do práce.

Vznikol nový brand BUNT www.bunt.sk s identitou a komunikačnou stratégiou.

Súčasťou projektu bolo aj nastavenie firemnej kultúry a brand DNA – len niekoľko príkladov z finálnej prezentácie:

OD Prior

 

Veľmi sa tešíme aj z nového webu pre sieť obchodných domov Prior. Radosť je o to väčšia, že ide o pôvodnú slovenskú značku a retro nádych sa nám podarilo pretaviť aj do nového vizuálneho štýlu Prioru na webe odprior.sk.

Nintendo

Českej Visibility sa podaril pekný „úlovok“. Počas roku 2019 totiž prevzali kompletné kampane pre české Nintendo.

Zaujímavosťou tohto projektu je aj fakt, že celé kampane bežia v Google DoubleClicku a že väčšina kreatívy je servovaná cez HTML5 bannery. Rozpočty sú rádovo vo vyšších miliónoch CZK.

Styla – komplexný online marketing

Pre obchodno-nákupné centrum Styla sme pracovali od jeho otvorenia v roku 2017. Mali sme na starosti v podstate celý online marketing, počnúc webovou stránkou až po SEO, obsah či kampane.

Od samého začiatku sme makali na tom, aby bol web nielen funkčný, ale aby neustále rástol vo výsledkoch vyhľadávania, čoho dôkazom je neustály rast pozícií pre rôzne relevantné kľúčové slová, ako aj rast celkovej organickej návštevnosti webu:

Koncepčná tvorba obsahu a dôkladne pripravovaný redakčný kalendár priniesli svoje ovocie:

Ak by sme mali výsledky v organickom vyhľadávaní zhrnúť do dvoch čísel, tak by to bolo:

  • Medziročný nárast organickej návštevnosti: + 48,98 %
  • Počet kľúčových slov v top 10 výsledkoch vyhľadávania: + 224 %

Union poisťovňa – výkonnostný online marketing

Po neuveriteľných deviatich rokoch síce spolupráca s Unionom skončila, aj napriek tomu to bol za nás projekt, na ktorý sme hrdí. Za tie roky sme v Unione pomáhali spoluvytvárať digitálne stratégie a aktívne sme sa podieľali na PPC, SEO a iných online aktivitách s perfektnými výsledkami. Pozrime sa na tie kľúčové výsledky z pohľadu SEO:

Sokratov Inštitút

Ďalším z neziskových projektov v roku 2019 bola kampaň pre Sokratov Inštitút, zameraná na nábor nových študentov. Súčasťou kampane bola príprava vizuálov a komunikačnej myšlienky, landing page, videí a ďalšieho obsahu pre sociálne siete.

 

Náborová kampaň mala za cieľ vygenerovať 50 kvalitných prihlášok, čo sa podarilo prekonať ešte o 5 kúskov, a to všetko pri mediálnych nákladoch len niečo cez 1000 EUR. Celkovo kampaň zasiahla okolo pol milióna ľudí.

—-

Tešíme sa spoločne na rok 2020, ktorý bude určite plný výziev, zmien a pevne veríme, že aj nových krásnych projektov.