guide ionicons-v5-f Zdieľaj Tweet Facebook share Linkedin share ReklamaKomunikáciaObchodProduktivita práce visibility.sk > blog > Reklama > Chránené heslom: Psychológia reklamy: Praktické tipy, ako vyťažiť z reklamy viac Chránené heslom: Psychológia reklamy: Praktické tipy, ako vyťažiť z reklamy viac Juraj Sasko / 25. 8. 2021 / 1 minúta čítania Obsah je chránený heslom. Pre zobrazenie zadajte vaše heslo: Heslo: Súvisiace článkyFacebook Ads: Sprievodca Business Managerom5 najčastejších chýb v nastaveniach reklamy, ktoré objavujú naši PPC špecialistiPrečo robiť brandové PPC kampane? ionicons-v5-f Tweet Facebook share Linkedin share O autorovi Spravte vašu značku jedinečnouVybrať službu ionicons-v5-f Páčil sa ti článok? Zdieľaj ho! Tweet Facebook share Linkedin share autor Juraj Sasko S online marketingom som začal na Coventry University v UK. V roku 2009 som založil agentúru Visibility, z ktorej sa postupne stala full servis digitálna agentúra s viac ako 70 ľuďmi v dvoch krajinách. Visibility je zakladajúcim členom ADMA, kde som pôsobil na pozícii Podpredsedu správnej rady. Okrem toho som pôsobil ako externý lektor Google na Slovensku a v ČR, bol som prezidentom organizácie JCI pre Slovensko aj členom združenia Mladých podnikateľov SR. Aktívne sa zúčastňujem na vzdelávacích podujatiach, konferenciách a píšem do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti marketingu. Ako prvý v Československu som spracoval tému online reputačného manažmentu v dizertačnej práci MBA na LIGS University. Ďalšie články autora Zľavy pre firmy alebo niekoľko tipov, ako môže aj malá firma ušetriťVisistories: Kvalita obsahu na medzinárodnej úrovni SúvisiaceDominik BalážFacebook Ads: Sprievodca Business ManageromReklamaAdam Hoblík5 najčastejších chýb v nastaveniach reklamy, ktoré objavujú naši PPC špecialistiReklamaAdam HoblíkPrečo robiť brandové PPC kampane?Brand Súvisiace článkyFacebook Ads: Sprievodca Business Managerom5 najčastejších chýb v nastaveniach reklamy, ktoré objavujú naši PPC špecialistiPrečo robiť brandové PPC kampane?