O tom, ako som sa snažil dopátrať k negatívnym Facebook recenziám
Facebook je jednou z hlavných platforiem VISIBILITY pre komunikáciu smerom von. Zdieľame tam naše články, videoblogy a samozrejme momenty zo života agentúry. A čuduj sa svete, priamo cez Facebook správy sme už dostali aj niekoľko dopytov od klientov, ktoré sa napokon zobchodovali, takže je Facebook pre nás v podstate aj priamy predajný kanál.
Vo VISIBILITY si dávame naozaj záležať na reputácii. Koniec koncov online reputačný manažment je jedna zo služieb, ktoré ponúkame svojim klientom. A preto ma ako riaditeľa a spolumajiteľa agentúry prirodzene zaujímalo, prečo nemáme na našej Facebook page plných 5 hviezdičiek:
Predsa len 5 plných hviezdičiek pôsobí oveľa lepšie ako 4 a 1/3 hviezdičky. A tak som si dal zobraziť profily osôb, ktoré nám dali práve jednu (7 profilov) a dve hviezdičky (1 profil). Hneď na prvý pohľad sú tri profily prázdne alebo falošné. Takže tie nemalo veľmi význam kontaktovať a asi ani nemá význam pátrať po ich pôvode.
Ostatným som napísal správu priamo na Facebooku v tomto znení:
———————————
Ahoj XXX,
moje meno je Juraj Sasko a som riaditelom VISIBILITY. Vsimol som si, ze si nam dal najnizsie hodnotenie na Facebook page (https://www.facebook.com/VISIBILITYsk)- jednu hviezdicku a chcel som sa preto spytat, ci je to na zaklade nejakej negativnej skusenosti?
Zalezi nam na nasej reputacii a aj preto pisem osobne a priamo.
Dakujem a pekny den
Juraj
———————————
Dostal som ihneď tri odpovede. Jeden človek mal problém s kvalitou zvuku našich videoblogov, druhý ani netušil, že nás niekedy hodnotil (a hodnotenie zmenil) a tretí vymieňal s našim brigádnikom niekedy v minulosti články a nezhodli sa. Ale v podstate nič vážne. Viem aspoň na základe tohto mini prieskumu, čo musíme zlepšiť alebo na čo treba dať pozor v budúcnosti.
Okamžité odpovede ma povzbudili, že získavať spätnú väzbu aj týmto spôsobom má predsa len význam, a tak som napísal všetkým „trojhviezdičkovým“. Tri hviezdičky sú predsa len šedý priemer a my ním byť nechceme. Zo 4 ľudí zareagovali okamžite dvaja, ktorí si taktiež nepamätali, že by mali s nami zlú skúsenosť a hodnotenie zmenili.
Možno sa mnohým z Vás bude zdať táto aktivita zbytočná, ale pre nás vo VISIBILITY je reputácia naozaj dôležitá a sme radi, keď dostaneme spätnú väzbu, ktorá nás dokáže posunúť ďalej. Online reputácia sa skladá práve z takýchto malých drobností, ktoré musíte mať neustále pod kontrolou.
Ako sa hovorí, ak ste spokojný s našimi službami a aktivitami, povedzte to ostatným, ak máte s niečim problém, povedzte to nám 🙂