Atribučný model Na základe údajov, alebo inak Data-driven, je aktuálne dostupný už aj pre kampane na YouTube či v obsahovej sieti Google.

Google od tohto týždňa inovoval všetky non-last click atribučné modely, a to vrátane Data-driven tak, aby podporovali reklamy na YouTube a v obsahovej sieti Google. Atribučný model na základe údajov meria okrem kliknutí aj aktívne zhliadnutia videa. Vďaka týmto inováciám sa atribučný model na základe údajov učí ešte viac z toho, ako používatelia interagujú s reklamami a ako ich následne konvertujú.

Atribúcia na základe údajov, využitá spolu s Inteligentnými stratégiami ponúkania cien (tzv. Smart Bidding), dokáže získať viac konverzií pri rovnakej CPA v porovnaní s posledným kliknutím.

V prehľadoch atribučných modelov si teraz môžete porovnať rôzne atribúcie nielen pre kampane vo vyhľadávaní a nákupoch, ale už aj pre video kampane na YouTube či bannerové kampane v obsahovej sieti Google.

Zdroj: https://support.google.com/google-ads/answer/11010970?hl=sk&fbclid=IwAR22kLIY65bSFo2lyG8JpiztDrCLeSS69GUGEGiF7vj1veqtQbfU_OI_MU4