Novinka v Google Ads: Data-driven aj pre YouTube a Display kampane
Atribučný model Na základe údajov, alebo inak Data-driven, je aktuálne dostupný už aj pre kampane na YouTube či v obsahovej sieti Google.
Google od tohto týždňa inovoval všetky non-last click atribučné modely, a to vrátane Data-driven tak, aby podporovali reklamy na YouTube a v obsahovej sieti Google. Atribučný model na základe údajov meria okrem kliknutí aj aktívne zhliadnutia videa. Vďaka týmto inováciám sa atribučný model na základe údajov učí ešte viac z toho, ako používatelia interagujú s reklamami a ako ich následne konvertujú.
Atribúcia na základe údajov, využitá spolu s Inteligentnými stratégiami ponúkania cien (tzv. Smart Bidding), dokáže získať viac konverzií pri rovnakej CPA v porovnaní s posledným kliknutím.
V prehľadoch atribučných modelov si teraz môžete porovnať rôzne atribúcie nielen pre kampane vo vyhľadávaní a nákupoch, ale už aj pre video kampane na YouTube či bannerové kampane v obsahovej sieti Google.