Instagram spustil Creator Marketplace pre značky a content creatorov (tvorcov). Jeho cieľom je prepojiť tieto dve odvetvia.

K dispozícii je desktopové prostredie v rámci Meta Business Suite. Toto prostredie ponúka filtre, vďaka ktorým si môžu firmy vytipovať “ideálneho tvorcu obsahu” pre ich spoluprácu, pričom tak môžu vzniknúť kreatívne a dlhodobé kampane a spolupráce. V tomto rozhraní nájdu firmy množstvo tvorcov, z ktorých si podľa preferencií môžu vybrať. Nástroj ponúka filtrovanie podľa veku, pohlavia či lokality. Jednou z výhod k jednoduchšej spolupráci je, že firmy a tvorcovia môžu označiť, či by mali o danú značku záujem v rámci spolupráce. Okrem iného si môžu vytvárať zoznamy tvorcov, o ktorých majú záujem. Komunikácia prebieha prostredníctvom správ v tomto nástroji.

Ukážka Creator marketplace od Instagramu
Instagram Creator Marketplace

Zdroj: https://business.instagram.com/blog/creator-marketplace-discover-partnerships

 

Hlavným cieľom Instagramu pri Creator Marketplace je vytvoriť príjemné prostredie pre partnerstvá a spolupráce firiem s tvorcami. Aktuálne je tento nástroj spustený a testovaný len v USA.