Výber toho najlepšieho finančného produktu dokáže nejedného Slováka poriadne potrápiť. Čísla môžu byť zradné – môžu miasť, symbolizovať vzostupy i pády, vzbudiť odpor či dokonca strach. Môžu však aj pomôcť, byť zdrojom informácií a ukázať smer. My sme úspešne nasmerovali porovnávací portál Finančný kompas, ktorý sa čísel nebojí. Bilancia? Nárast organickej návštevnosti o viac ako 46 %. 

Kto je náš klient?

Logo Finančného kompasu

Finančný kompas

Finančný kompas je spojením intuitívneho pomocníka na finančnom trhu a edukatívneho prostriedku v oblasti zvyšovania finančnej gramotnosti. Jeho devízou je rýchlosť, zrozumiteľnosť, objektivita a dôraz na detaily pri podávaní informácií.

„Otcom“ Finančného kompasu je jeden z najuznávanejších finančných analytikov Maroš Ovčarik v spolupráci so spoločnosťou PARTNERS GROUP SK s.r.o., ktorá je lídrom v oblasti poskytovania finančných služieb a prevádzkovateľom stránky www.financnykompas.sk.

Čo sme chceli dosiahnuť?

Naším hlavným cieľom bolo zlepšenie organickej návštevnosti pomocou optimalizácie obsahu a zapojenia SEO s maximálnou návratnosťou investícií.

Ako sme pomohli?

  • Identifikovali sme príčiny nedostatočných výsledkov spôsobených zanedbaným SEO
  • Postarali sme sa o vylepšenie on-page SEO atribútov: „zalepili sme rany“ po nefunkčných linkoch a neexistujúcich stránkach
  • Pre posilnenie off-page SEO sme zabezpečili 147 spätných odkazov na webovú stránku Finančného kompasu
  • Komplexná analýza kľúčových slov nám ukázala najvyhľadávanejšie slová na Googli nadväzujúce na tému financií
  • Vďaka content gap analýze sme získali prehľad o nedostatočne pokrytých (alebo nepokrytých) slovách, čo nás nasmerovalo k výberu nových, obohacujúcich tém pre blog Finančného kompasu
  • Výsledky analýz boli podkladom pre vznik Redakčného kalendára
  • Vylepšili sme interaktívne kalkulačky na výpočet úverovej splátky či výšku inflácie (a mnoho viac!)
  • Naša stratégia podporila rozšírenie online Slovníka pojmov, ktorý vychádza z najvyhľadávanejších kľúčových slov
  • Neustála snaha zlepšovať UX je pre nás kľúčovou aktivitou 

Výsledok?

Úspech na seba nenechal dlho čakať a výsledné čísla boli obzvlášť potešujúce:

Zvýšili sme organickú návštevnosť o 46,23 % 

Finančné ohodnotenie organickej návštevnosti podľa nástroja Ahrefs stúplo o 186 % 

Pribudlo 51,25 % organických návštevníkov 

Počet konverzií stúpol o 22 % 

Návratnosť investícií dvojnásobne prekročila cieľ 

Splniť klientove očakávania nebolo to jediné, čo sa nám podarilo; dokázali sme, že aj v časoch ekonomickej neistoty je možné vďaka poctivej práci a efektívnemu prístupu dosiahnuť kvalitné výsledky a organický rast aj v oblasti finančných služieb.