Medzi jednu z našich úspešných digitálnych premien môžeme zaradiť redesign pôvodného e-shopu s detskými vecami. E-shopu sme navrhli hravý vizuál a pridali množstvo nových funkcionalít na mieru. S používateľsky prehľadným dizajnom však bolo potrebné myslieť aj na dobré nastavenie SEO. 

Tiny Toe je obchod zameraný na predaj detskej obuvi a oblečenia, ktorý okrem kamennej predajne predáva aj prostredníctvom e-shopu. Projekt vznikol s cieľom zabezpečiť malým zákazníkom vhodné topánky s dôrazom na zdravotnú nezávadnosť a kvalitu, škálu veľkostí, štýlov prevedenia, materiálov a použitia obuvi na rôzne príležitosti.

Aké boli ciele projektu?

  • Zvýšiť predaje a dopyt po produktoch a tiež zlepšiť orientáciu a vizuálnu podobu na stránke.
  • Zvýšiť podiel vracajúcich sa zákazníkov a tiež interakciu so sociálnymi sieťami.
  • E-commerce riešenie s možnosťou rozšírenia funkcií do budúcnosti.

Na začiatok dizajn na mieru

Pre klienta sme spracovali kompletný návrh nového designu odpovedajúceho zameraniu e-shopu. Samozrejmosťou bol moderný dizajn, pričom sme zvolili kombináciu jemných pastelových farieb a jednoduchých línií s náznakom hravosti.

Redesign webu Tiny Toe od Vizionu

Ukážka redesignu webu Tiny Toe

Nový dizajn poskytol zákazníkovi prehľad, čo a kde na webe nájde, využitím slideshow a úvodným vyobrazením hlavných kategórií. Rovnako sme sprehladnili samotné produkty umiestnené v megamenu s prihliadnutím na SEO.

 E-shop je tak prehľadnejší, zákazník sa v ňom jednoducho zorientuje a nájde produkt intuitívne bez zbytočného premýšľania. 

Implementácia nových funkcií 

E-shop sme vytvorili priamo na mieru podľa potrieb zákazníka s customizovaným CMS pre zjednodušenie práce s hromadným upravovaním produktov, ako napríklad hromadné pridanie percentuálnej zľavy, hromadnej práce so štítkami Akcia, Zľava a pod., a tiež hromadné pridávanie produktov do kategórií. 

Parametre a filtrovanie produktov

Proces nákupu začína nájdením toho správneho produktu. Preto bolo potrebné zjednodušenie a predovšetkým urýchlenie vyhľadávania produktov prostredníctvom rozsiahleho množstva parametrov a možnosťou ich kombinácie pre vybrané kategórie.

Zákazník vie jednoducho selektovať produkty, ako napr. v kategórii Obuv – na základe veľkosti, typu obuvi, vybraného štýlu a tiež typu nohy, značky, ceny a tiež statusu produktu ako Novinka, Akcia, Čoskoro na sklade a podobne.

Po príchode do detailu produktu zákazník vidí systematicky zoradené informácie o danom produkte, čo zaručuje prehľadnosť. Zapracovali sme tu aj možnosť rýchleho výberu veľkosti produktu.

Perfektná súhra pomocou automatizácie procesov

Watchdog

Keďže cieľom e-shopu je aj informovať zákazníka o budúcich kolekciách, ktoré ešte len prídu do predaja, e-shop disponuje aj funkcionalitou Watchdog. zákazníkovi zabezpečí sledovanie budúceho produktu a automatické zasielanie informácií o jeho naskladnení. 

Automatizácia produktových štítkov

Automatizácia vie byť v praxi veľmi nápomocná, nakoľko vie ušetriť správcovi čas. Napríklad, v momente, ako sa produkt naskladní a má skladovú zásobu aspoň jeden kus, tak sa produktu automaticky pridá štítok Novinka.

Ak je na produkt pridaná zľava, štítok Novinka sa automaticky zmení na štítok Akcia. V prípade, že sa produkt pridá do eshopu a jeho skladová zásoba je 0, automaticky sa pridá štítok Čoskoro. 

Správca systému tak nemusí dodatočne riešiť priraďovanie štítkov k produktom manuálne. 

Napojenia e-shopu

Nový e-shop disponuje napojením na systém Pohoda so synchronizáciou prostredníctvom konektora tretej strany, ktorý updatuje skladové karty a objednávky každých 15 minút s prostredím eshopu. To zabezpečuje pravidelné aktualizovanie skladových zásob pre zákazníka a príchod objednávok.

Súčasťou e-shopu je tiež priame napojenie na kuriéra GLS a platobnú bránu. 

Pozrite si výsledok na: https://www.tinytoe.sk/.