Vizion: Vývoj e-shopu na mieru pre Sky elektro
Projekt obsahoval návrh a vývoj e-shopu s veľkým množstvom produktov a napojením na viacero rozličných externých systémov. Počas vývoja bolo okrem používateľsky vhodného dizajnu potrebné zohľadniť správnu integráciu a automatizáciu prepojení, čo zaručuje rýchly chod eshopu a čo najmenší možný počet kliknutí pre používateľa.
Sky elektro, ktorý ponúka široké množstvo elektroniky, je súčasťou skupiny Euronics. Ako skupina predajní poskytujú služby dlhoročným zákazníkom na základe znalostí a očakávaní ich potrieb. Práve preto tu bolo potrebné vyvinúť e-shop s množstvom funkcionalít na mieru a tiež s napojeniami na externé sytémy dôležitými pre čo najatraktívnejší proces nákupu.
Aké boli ciele projektu?
- Zvýšiť návštevnosť a interakciu so zákazníkmi.
- Zvýšiť predaje.
- Integrovať všetky požadované systémy.
- E-commerce riešenie s možnosťou rozšírenia funkcií do budúcnosti.
Náš dizajn na mieru
Pri grafickom spracovaní nového dizajnu sme brali ohľad predovšetkým na funkčnosť a použiteľnosť e-shopu.
Implementácia nového eshopu
E-shop bol vyvíjaný na mieru s customizovaným CMS pre zjednodušenie správy, ako napr. hromadné upravovanie produktov, pokročilé filtrácie produktov v CMS a preceňovací systém.
Aby sme čo najviac uľahčili správu e-shopu, CMS sme rozšírili aj o komunikačný systém pre správu dopytov a objednávok.
Tiež sme pridali pokročilú správu dopravy, nastavenia cien podľa PSČ, podľa hmotnosti a rôzne kombinácie dopravcov a ich cien.
Balíky produktov a automatizácia obrázkov
Keďže sme sa snažili e-shop čo najviac funkčne prispôsobiť jeho zameraniu (predaj elektroniky), pre klienta sme vyvinuli tiež systém pre hromadné vytváranie balíkov produktov a k nim automatické generovanie obrázkov, ktoré sa teší množstvu pozitívnych ohlasov a je unikátne na trhu.
Napojenia e-shopu:
- Napojenie na externé feedy od dodávateľov s produktami – skladové zásoby, cenníky.
- Napojenie na IS Etrim.
- Napojenie na dopravcu DPD.
- Doťahovanie parametrov pre produkty od externých dodávateľov.
- Generovanie xml feedov pre 3 porovnávače.
- Doťahovanie rozšírených dát pre produkty od 3 rôznych poskytovateľov.
A čo finálny výsledok?
Vo finále sa zákazník dostáva na funkčný a intuitívny e-shop s prehľadne štruktúrovanými kategóriami v megamenu. Vyhľadávanie produktov zabezpečuje filter s podkategóriami, výrobcami a aktuálnymi ponukami akcií, ako napr. predĺžená záruka, ktoré sú prispôsobené danej kategórii.
Rýchly a hlavne jednoduchý proces nákupu umožňuje systém balíčkov produktov, vďaka ktorému vie zákazník zakúpiť s hlavným produktom aj druhý ponúkaný produkt z príslušenstva ako set.
Pri finálnom rozhodnutí vykonať nákup zákazníkovi pomáha rozhodnúť sa funkcionalita doťahovania dát od poskytovateľov, ktorá automaticky vypočíta nákup na splátky pre daný produkt.
V detaile produktu tiež nechýba ani automatizácia sledovania dostupnosti a zároveň aj ceny produktu vďaka funkcionalite Watchdog.
Pozrite si výsledky:
- Link na portfólio: https://vizion.sk/portfolio/sky-elektro