Vo VISIBILITY nemáme naozaj čas na oddych, nové projekty sa neustále hrnú a dve veľké online kampane máme momentálne vonku – predstavujeme projekty Kofboj a Internet sa spája.

V spolupráci s našou partnerskou agentúrou Dynamic Relations momentálne prebieha najväčší spotrebiteľský test na Slovensku, v ktorom sa porovnávajú dva nealkoholické nápoje. Celá kampaň trvá od 10.10.2011 a výsledky budú vyhlásené budúci pondelok, keď sa ukončia všetky ochutnávky v mestách na Slovensku. Kampaň Kofboj je významne podporovaná aj cez internet, tak dúfame, že sa dostala už aj k Vám.

Druhý veľký projekt, ktorý sa spustil len včera, má názov „Internet sa spája“ a spustený bol k príležitosti týždňa proti rakovine, ktorý organizuje Liga proti rakovine. Vo Facebook aplikácii sa môžu užívatelia symbolicky pridať k tým, ktorí si dnes nezapália a aj takýmto spôsobom môžu bojovať proti fajčeniu v rodinách, čo je tento rok hlavné posolstvo týždňa proti rakovine.

Projekt je zaujímavý a hlavne unikátny, pretože sú v ňom spoločne zapojení nie len užívatelia internetu, ale aj stránky, na ktorých trávia čas. Medzi najväčšie portály, ktoré sú takto prepojené „v sieti“ patria napríklad HNonline, TVnoviny, Topky, iMHD, Zlaté Stránky a mnohé ďalšie. Na všetkých nájdete buď interaktívne bannery s fotkami užívateľov na Facebooku, ktorí sa do kampane už zapojili, alebo celý iframe v hornej časti webu. Medzi jednotlivými portálmi sa dá dokonca aj preklikávať, čo symbolické spájanie sa internetu za dobrú vec ešte umocňuje.

Realizácia sa uskutočnila v spolupráci s našimi kamarátmi z Triadu.