Pinterest nepoľavuje a predstavuje jednu novinku za druhou, Twitch sa mení na sociálnu sieť a Facebook jednu funkciu dotestoval a ďalšiu začal testovať.

Pinterest: Rozoznávanie obrázkov na webe cez rozšírenie prehliadača

Pinterest to s inteligentným rozoznávaním obrázkov a ich uvádzaním do kontextu zjavne myslí vážne. Už minule som písal o tom, že sa naučil rozoznávať obsah jednotlivých Pinov a fotiek z vašej galérie. Teraz to isté dokáže kdekoľvek na webe.

Stačí si nainštalovať rozšírenie do prehliadača. To ku každému webovému obrázku pridá malé tlačidlo, ktoré vám po stlačení ponúkne Piny s relevantným obsahom.

Takže napríklad na obľúbenom bulváre uvidíte fotku obľúbenej celebrity, ktorá na sebe bude mať pekné slnečné okuliare. Kliknete na čarovné tlačidlo, to fotku zanalyzuje a ponúkne vám Piny (aj) od výrobcu týchto okuliarov. A môžete nakupovať. Alebo sa inšpirovať nejakým tým autfitom.

„Môj deň“ v Messengeri je global

Nebýva to často, aby Slováci dostali nejakú funkciu medzi prvými, ale pri funkcii „Môj deň“ v Messengeri to tak bolo. Medzi prvými sme si tak mohli užívať unikátnu možnosť pridávať príbehy, ktoré po 24 hodinách zmiznú, aj v tejto aplikácii.

Teraz túto funkciu po teste v malom dostáva celý svet. Čiže to bol asi úspešný test a aj vy (no, no, vy tam vzadu!) môžete za to, že sa Môj deň prepracoval až sem. Ak ste náhodou nezachytili, nevyskúšali, nevedeli/nevideli, tu je krátke inštruktážne video:

Twitch predstavil vlastný Newsfeed, volá sa Pulse

Predstavitelia Twitchu predstavujú Pulse ako „lepšiu cestu, ako spojiť autorov obsahu s obecenstvom.“ Keď si ale pozriete nasledovné video, uvidíte, že je to vlastne Facebook Page:

Introducing Pulse from Twitch on Vimeo.

Prečo to Twitch robí? Jednoduché. Chce zabrániť tomu, aby si tvorcovia obsahu tvorili na interakciu s fanúšikmi práve napríklad Facebook Page či profil na Twitteri. Ľudia tak nebudú nikam odchádzať, budú konzumovať viac reklamy, atp.

S niečím podobným sa hrá aj YouTube, ktorý už dlhšie hľadá formu podobného Newsfeedu a striedavo ju testuje so svojimi hlavnými hviezdami.

Facebook testuje reakcie v Messengeri

A pri Facebooku, Messengeri a testovačkách sa zastavíme aj na konci tohtotýždňového článku. Tentoraz Facebook testuje možnosť označiť jednotlivé chatové správy Reakciou.

Obrázok@WeRSM

Reakcie v teste sa trochu líšia od tých, ktoré poznáte z Facebooku a pozor…prichádza aj všetkými milovaný no doteraz neexistujúci DISLIKE BUTTON! Budeme sa ním čoskoro môcť navzájom potešiť v rámci online konverzácií? Uvidíme, ale osobne dúfam, že aj tento test bude úspešný a dislike-y budú lietať jedna radosť.