Dnes len pre vás link na sériu webinárov priamo od Facebooku, update jeho algoritmu, novinky v Snapchate a verifikované profily na Twitteri pre každého.

Facebook chystá sériu webinárov

Najväčšia sociálna sieť nachystala sériu vlastných webinárov pre všetky firmy, ktoré na nej komunikujú. Prečítať si viac o témach a prihlásiť sa na ne môžete tu.

Keďže sú určené firmám, väčšina tém sa točí okolo reklám a možností platenej podpory na Facebooku a Instagrame, nechýbajú ale ani obsahovo zamerané časti. Facebook samozrejme nekončí pri propagácii príspevkov a webináre tak môžu zaujať aj pokročilých správcov profilov.

Prvý webinár nás čaká už 28. júla, séria končí 22. septembra.

Nové funkcie Snapchatu

Ak ste doteraz nevedeli, koho na Snapchate sledovať, cez novú funkciu Suggest vám bude môcť skúsenejší kamarát niekoho odporučiť. Suggest teda bude slúžiť na akési zdieľanie celého profilu.

Každý nový Suggest príde príjemcovi ako súkromný snap, cez ktorý sa bude môcť prepnúť na zdieľaný profil a rovno ho začať sledovať. Nie je prekvapením, že miestne „celebrity“ už začali svojich followerov vyzývať k hromadnému suggestovaniu ich profilov ďalej.

Obrázok @TechCrunch

Ďalšou zdieľacou novinkou je možnosť oscreenshotovať niekoho snap/story, uložiť ho ako svoju Memory a tú zdieľať v rámci Story. Ak Snapchat nepoužívate, možno máte pocit, že som začal písať anglicko-slovensky, ale zapálení používatelia tejto appky určite budú vedieť, o čom hovorím.

Novinky Graph API 2.7

Možno viete a možno nie, že práve Graph API je tou „temnou silou“ bežiacou na pozadí toho, čo bežní smrteľníci volajú Facebook. Teraz prichádza jeho update.

Changelog je čítaním na dlhé letné večery, preto FB vypichol hlavné novinky:

  • Možnosť obmedziť publikum pri živých videách,
  • nekonečné živé videá – o tomto som už písal, umožní napríklad 24h. prenos z bocianieho hniezda,
  • nové štatistiky pre stránky – denný prírastok/úbytok followerov,
  • väčší prehľad pri výbere umiestnenia reklamy,
  • nová logika míňania denného budgetu – na toto treba myslieť pri zadávaní reklám, po novom sa môže minúť až 125 % denného rozpočtu, teda viac, ako nastavíte.

Overený účet môžu mať na Twitteri všetci

Vašej obľúbenej celebrite už nemusíte závidieť ten pekný modrý odznak. Môžete si ho jednoducho vybaviť tiež.

twitter

Bude to chcieť overené telefónne číslo, potvrdený e-mail, vyplnené BIO, profilovku, úvodnú fotku, narodeniny (neplatí pre firmy), web a verejné tweety. No a potom stačí už len klik na tento formulár.

Do overenia, priatelia!