Každá služba, produkt, obchod či firma potrebuje a musí komunikovať s publikom nielen na svojom vlastnom webe cez obsah, ale i cestou sociálnych sietí. Komunikácia je väčšinou rozvíjaná na viacerých sociálnych sieťach súčasne. Čo však robiť, keď tento priestor nestíhame kvalitne spravovať a sledovať?

Uľahčenie situácie ponúka nástroj s názvom Hootsuite. Tento nástroj vznikol v roku 2008 a je veľkým pomocníkom nielen pre firmy, ale i pre jednotlivcov. Tvorcami sú páni Dario Meli, Ryan Holmes a David Tedman. V čom vám tak veľmi pomôže?

1. Všetko spolu

Hootsuite je špecifický a užitočný najmä v tom, že môžete v jednom nástroji ovládať nielen Facebook (súkromný profil i fanpages), ale i Twitter, Google+, LinkedIn alebo dokonca aj Wordpress. V jednom nástroji tak môžete mať všetky svoje súkromné aj pracovné účty alebo aj oboje. 🙂  Ako si len nakombinujete.

Hootsuite

2. Vždy pri sebe

Tento nástroj je online, čiže je k dispozícii z akéhokoľvek počítača, mobilu či tabletu. Svoje sociálne siete si, takisto ako fanpage, môžete skontrolovať kdekoľvek. Nemusíte nič sťahovať ani inštalovať do PC.

3. Plánujeme

Naplánovať si správy, posty a statusy môžete nielen na fanpage na Facebooku, ale na všetkých používaných sieťach. Stačí si sadnúť a predpripraviť si posty napríklad na celý mesiac. Toto bežne sociálne siete nepovoľujú, musíte posty pridávať v reálnom čase. Sociálna sieť dovoľuje pridávať posty iba ak ste prihlásený, bez možnosti post naplánovať vopred(okrem spomínanej Fanpage na Facebooku). Nemusíte riešiť čas, kedy chcete veci zapostovať. Napríklad, keď neskoro v noci dopíšete článok, jednoducho si nastavíte jeho publikáciu na Twitteri, Facebooku, G+ či LinkedIn. A môžete ísť pokojne spať. 🙂

Planovanie

4. Vyberte si, čo chcete sledovať

Hootsuite má pri každom profile takzvané „panelové zobrazenie“. Celá plocha je rozdelená na časti, v ktorých môžete sledovať tie nástenky a tie časti sociálnych sietí, ktoré sú pre vás dôležité alebo nevyhnutné. Vďaka tomu viete presne sledovať na jednom mieste to, čo chcete. Neuniknú vám novinky, komentáre alebo publikácie od priateľov.

Medzi tým, čo si môžete do tohto rozhrania vybrať je:

  • Twitter timeline,
  • Twitter mentions, followers, retweet,
  • Twitter likes,
  • My tweets,
  • Facebook timeline,
  • Facebook events, pages alebo naplánované príspevky,
  • LinkedIn  homepage, updates a naplánované príspevky…

Nástenky si viete nakombinovať tak, ako vám vyhovuje. Panel je jednoduchý na ovládanie a prehľadný. Prácu v ňom ľahko a rýchlo zvládne i úplný začiatočník.

engagement-new-streams
Každý post publikovaný cez Hootsuite má však svoju malú značku pod menom autora alebo názvom fanpage.

značka

Toto je len pár základných výhod, ktoré Hootsuite ponúka. Nástroj je naozaj veľmi jednoduchý a ľahko ovládateľný. A poteší aj jeho cenová dostupnosť: https://hootsuite.com/plans/upgrade

ceny

Milým detailom je i grafika so sovou, ktorá používateľa upozorní pri dlhšej nečinnosti. 😀

Hootsuite - sova

Aký názor máte na Hootsuite vy? 🙂 Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti.

My vo Visi na spravovanie sociálnych sietí využívame okrem Hootsuite aj bezplatný nástroj Buffer, ktorý je Hootsuitu podobný. Viac o ňom si môžete prečítať v článku Ako výkonne spravovať sociálne siete“ .

Foto použité z webu: https://hootsuite.com/