Oslovte viac ľudí pomocou Automatických rozšírení reklám
Štandardné rozšírenia reklám vám nemusíme predstavovať. Mali by byť neodmysliteľnou súčasťou reklám vo vyhľadávaní, ktoré prinášajú používateľom viac informácií o vašej firme a zvyšujú mieru prekliku. Vaša reklama je tak väčšia a môžete sa odlíšiť od konkurencie.
K dispozícii máme tiež automatické rozšírenia reklám, ktoré Google Ads vytvára na základe prognóz, ak by mohli zvýšiť výkonnosť vašej reklamy. Po novom sú kompatibilné aj s kampaňami a reklamnými skupinami, kde používate manuálne rozšírenia. Ak máte teda napríklad vytvorené manuálne rozšírenia o 2 odkazy na podstránky, Google Ads môže automaticky pridať ďalšie dva. Celkovo sa vám tak v reklame zobrazia 4 odkazy na podstránky.
Aby ste úplne nestratili kontrolu nad automatickými rozšíreniami reklám, začnú sa v priebehu marca zobrazovať prehľady týchto rozšírení na stránke Rozšírenia, kde si ich môžete skontrolovať a v prípade potreby pozastaviť či úplne odstrániť.
K dispozícií máme tieto automatické rozšírenia:
- Rozšírenia o dynamické odkazy na podstránky
- Rozšírenia o dynamické štruktúrované úryvky
- Automatické rozšírenia o adresy a rozšírenia o adresy affiliate partnera
- Rozšírenia o hodnotenia predajcu
- Rozšírenia o dynamické popisy
Dostupné automatické rozšírenia môžete nájsť vo svojom účte Google Ads v časti Reklamy a rozšírenia > Rozšírenia, ak vľavo nad tabuľkou v rozbaľovacej ponuke vyberiete Automatické rozšírenia, následne kliknete vpravo nad tabuľkou na ikonu troch zvislých bodiek a vyberiete možnosť Rozšírené nastavenia. Okrem spomínaných rozšírení vyššie, tam v závislosti od oprávnení vášho účtu môžete nájsť aj iné:
- Dynamické bubliny
- Dlhé nadpisy reklám
- Automatické rozšírenia o aplikáciu
- Rozšírenie o dynamické obrázky