social_networkFacebook neustále prináša novinky, mení layout stránky, pridáva a odoberá funkcie, mení pravidlá pre reklamu a komerčné propagácie. Jednou z pozitívnych zmien pre marketérov v poslednej dobe sú filtre pre statusy.

Facebook pri redesigne layoutu profilov a fanpages implementoval aj niekoľko užitočných funkcií a určite najlepším vylepšením pre administrátorov populárnych fan pages je možnosť filtrovať zobrazovanie sa statusov. Pri tlačítku „Share“ pribudla voľba pre zobrazovanie sa daného statusu podľa krajiny alebo jazyka užívateľov.

FB_screen

Daná funkcia má hneď niekoľko výhod:

  • Viete zdielať a komunikovať s ľuďmi v rôznych krajinách oddelene
  • Viete lepšie cieliť reklamné správy, súťaže a novinky podľa krajiny či jazyka
  • V prípade multijazykovej základne fanúšikov ich viete dokonca oslovovať zvlášť v ich jazyku

Do budúcnosti nevylučujem, že sa pridajú aj ďalšie možnosti ako vek, pohlavie či dokonca konkrétne mesto. Internet sa predsa stále viac prispôsobuje samotným užívateľom, ich potrebám, lokalite či záujmom a práve facebook je a bude lídrom v tomto smere.