Najlepšie články za október 2014
Ktoré články, návody alebo prezentácie nás v agentúre najviac zaujali v októbri? Tento mesiac dominujú hlavne články o SEO. Tu je náš výber.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]The Myth of Google’s 200 Ranking Factors
Gianluca Fiorelli z Mozu vyvracia mýtus o tom, že poznáme všetkých 200 faktorov, ktoré ovplyvňujú pozície webov vo vyhľadávačoch.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]7 Obsolete SEO Tactics You’re Wasting Your Time On
Neil Patel vybral sedem najzbytočnejších SEO aktivít, s ktorými zabíjame čas.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Google Organic Click-Through Rates in 2014
Na prvý organický výsledkov vo výsledkoch Google klikne priemerne až 31% ľudí, na 6. až 10. výsledok len 3,73%. Ďalšie zaujímavé čísla nájdete v článku.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Why Users Aren’t Clicking Your Home Page Carousel
Prečo návštevníci neklikajú na váš rotujúci banner? Podľa článku na UX Movement je to kvôli tomu, že nevedia, čo ich čaká na ďalšom banneri.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]More than Keywords: 7 Concepts of Advanced On-Page SEO
On-page SEO sa zmenilo a už nestačí umiestniť kľúčové slovo do titulky a niekoľkokrát do textu. Cyrus Sheppard z Mozu vám ukáže 7 pokročilých techník, ktoré môžete využiť.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Is It Possible to Have Good SEO Simply by Having Great Content
Je možné dosiahnuť dobré pozície vo vyhľadávačoch len vďaka kvalitnému obsahu? Podľa Randa Fishkina to možné je, ale nie je to také jednoduché, ako by sa mohlo zdať.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Poznámky s přidruženými webovými stránkami
Vedeli ste, že priamo z poznámky v YouTube videu môžete odkazovať na váš web? Tu je návod, ako dosiahnuť.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Google Doesn’t Think Your Title Tags are Good Enough
Iba 38% zo všetkých tituliek webov sa v Google zobrazí v pôvodnej nezmenenej podobe. Všetky ostatné Google skráti.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Heresy: Google and SEO Don’t Actually Change that Much
A na záver zaujímavá úvaha od Randa Fishkina. SEO sa podľa neho od roku 1998 až tak veľmi nezmenilo. Základné pravidlá úspešnej stratégie sú a budú stále rovnaké.
Ďalší výber vám prienesieme začiatkom decembra. Máte pre nás tip na iný zaujimavý článok? Napíšte nám komentár.