Najlepšie články za august 2014
Ktoré články nás v agentúre najviac zaujali v auguste? Pozrite si náš výber.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]We Analyzed Nearly 1 Million Headlines. Here’s What We Learned
V CoSchedule analyzovali milión titulkov a (okrem iného) zistili, že stále najviac funguju zoznamy – „10 najlepších tipov ako napísať dobrý článok“ a podobne.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]20 WordPress Plugins for a More Powerful Blog
20 pluginov pre váš WordPress blog, ktoré vám uľahčia zdieľanie a pridávanie príspevkov alebo pomôžu získať nových odberateľov vášho newsletteru.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]The Beginner’s Guide to Link Building
Moz vydal ďalšiu príručku, ktorá sa zaradila medzi povinné čítanie. Tentokrát sa venuje získavaniu spätných odkazov.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Z práva být zapomenut je fraška, v hlavní roli politici, média a Google
Google dostal už 91 tisíc žiadostí o vymazanie odkazu z vyhľadávača. Polovicu z nich odsúhlasil. Aká bude budúcnosť tohto nariadenia?
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]How to Use Facebook for Targeted Content Promotion
Návod ako na Facebooku vytvoriť vlastné publikum a podobné publiku pre reklamné kampane.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Marketing Automation for Everyone
V Mailchimpe už môže každý posielať automatické emaily svojim odberateľom. Užitočné sú napríklad po registrácii alebo po nákupe produktu.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]HTTPS as a ranking signal
Používate na vašom webe HTTPS protokol? Môžete tak získať plusové body a zobrazovať sa vyššie vo výsledkoch vyhľadávača.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]CRO Statistics: How to Avoid Reporting Bad Data
Robíte A/B testovanie? Prečítajte si návod ako dosiahnuť štatistickú významnosť a ako sa vyhnúť reportovaniu nepresných dát.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Ošklivá hlava dvojího SEO
Vyhľadávač Seznam stojí na mieste a pre české weby je treba robiť SEO dva krát – pre Google aj pre Seznam.
[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Link Echoes (a.k.a. Link Ghosts): Why Rankings Remain Even After Links Disappear – Whiteboard Friday
Rand Fishkin a jeho tím urobili experiment, v ktorom zistili, že web si udrží svoje pozície, aj keď odstránite odkazy, ktoré na neho smerujú.
Ďalší výber vám prienesieme začiatkom septembra. Máte pre nás tip na iný zaujimavý článok? Napíšte nám komentár.