Konferencie v Európe
Či už pracujete v oblasti internetového marketingu, alebo Vás táto téma iba veľmi zaujíma, určite ste už počuli o niektorých známych konferenciách, ktoré sa každoročne konajú v niektorej svetovej metropole.
Ročné sa konajú desiatky konferencií, niektoré z nich sú zamerané všeobecne na rôzne témy internetového marketingu a stratégií, iné sú úzko vyprofilované na vybrané témy, či už affiliate marketingu, sociálnych trendov alebo trendov vo vyhľadávaní. Tie väčšie konferencie trvajú z pravidla niekoľko dní, počas ktorých sa účastníci musia pripraviť na maratón prednášok, workshopov a diskusií, ktoré bežia paralelne v niekoľkých sálach. Nechýbajú ani posedenia, večere či iné príležitosti k naväzovaniu kontaktov a biznis partnerstiev.
Nanešťastie, mnoho z tých významnejších konferencií sa koná za veľkou mlákou, ako napríklad PubCon v Dallase či AIM Conference v Halifaxe a podobne. Európa sa však snaží držať krok a preto i na starom kontinente nájdeme niekoľko významnejších konferencií, z ktorých vyberám tri:
Táto konferencie sa koná v Európe hneď na niekoľkých miestach:
- Štokholm 22-26 Marec
od 500 Eur (1 deň) až po 1500 Eur (celý týždeň)
- Helsinki 15-16 September
- Barcelona 3-4 November
Podobne ako IMC, aj známa Search engine strategies sa koná v Európe na troch miestach:
- Amsterdam 17-18 Marec
od 395 Eur (1 deň) až po 745 Eur (dva dni)
- Londýn (konferencia sa už skončila 19. Februára)
Ďalšia z kategórie významných konferencií sa bude konať na dvoch miestach v Európe:
- Londýn 18-19 Máj
rôzne ceny, začínajú od 395 Libier (1 deň)
- Mníchov 23-24 Marec
rôzne ceny, začínajú od 495 Eur (1 deň)