Internetové marketingové konferencieČi už pracujete v oblasti internetového marketingu, alebo Vás táto téma iba veľmi zaujíma, určite ste už počuli o niektorých známych konferenciách, ktoré sa každoročne konajú v niektorej svetovej metropole.

Ročné sa konajú desiatky konferencií, niektoré z nich sú zamerané všeobecne na rôzne témy internetového marketingu a stratégií, iné sú úzko vyprofilované na vybrané témy, či už affiliate marketingu, sociálnych trendov alebo trendov vo vyhľadávaní. Tie väčšie konferencie trvajú z pravidla niekoľko dní, počas ktorých sa účastníci musia pripraviť na maratón prednášok, workshopov a diskusií, ktoré bežia paralelne v niekoľkých sálach. Nechýbajú ani posedenia, večere či iné príležitosti k naväzovaniu kontaktov a biznis partnerstiev.

Nanešťastie, mnoho z tých významnejších konferencií sa koná za veľkou mlákou, ako napríklad PubCon v Dallase či AIM Conference v Halifaxe a podobne. Európa sa však snaží držať krok a preto i na starom kontinente nájdeme niekoľko významnejších konferencií, z ktorých vyberám tri:

Internet marketing conference

Táto konferencie sa koná v Európe hneď na niekoľkých miestach:

  • Štokholm 22-26 Marec

od 500 Eur (1 deň) až po 1500 Eur (celý týždeň)

  • Helsinki 15-16 September
  • Barcelona 3-4 November

Search engine strategies

Podobne ako IMC, aj známa Search engine strategies sa koná v Európe na troch miestach:

  • Amsterdam 17-18 Marec

od 395 Eur (1 deň) až po 745 Eur (dva dni)

  • Londýn (konferencia sa už skončila 19. Februára)

Search marketing expo

Ďalšia z kategórie významných konferencií sa bude konať na dvoch miestach v Európe:

  • Londýn 18-19 Máj

rôzne ceny, začínajú od 395 Libier (1 deň)

  • Mníchov 23-24 Marec

rôzne ceny, začínajú od 495 Eur (1 deň)