adwords-editor_43deaePrednedávnom sa v Google AdWords objavila nová zaujímavá možnosť ako integrovať odkazy na podstránky priamo do reklamy, ktora sa zobrazujú v systéme AdWords.


Odkazy sa predtým zobrazovali pod samotným textom reklamy, teraz sa však môžu zobrazovať namiesto neho. Výhodou takéhoto riešenia je, že návštevník môže dostať priamo na tú podstránku, na ktorú sa chcel dostať a nemusí sa prekliklávať cez landing page.

Google AdWords - Google Search

Ako nastaviť Ad Sitelinks?
1. V nastavení kampane alebo reklamnej skupiny vyberte možnosť Ad extensions (ak ju nevidíte, tak treba kliknúť na šípku napravo od Dimensions alebo Networks).
2. Kliknite na View campaign extension information
3. Ďalej kliknite na View: Sitelink extensions+New extension
4. Tu už máte možnosť pridať odkazy na vaše podstránky

Kedy sa budú odkazy v reklamách zobrazovať?
1. Musíte si nastaviť zobrazovanie Ad Sitelinks podľa návodu v predchádzajúcej časti.
2. Vaše reklamy sa musia zobrazovať na najvyšších pozíciách, tj. musia byť relevantné, majú vysoké Quality Score, ceny za preklik sú konkurencieschopné atď.
3. Ad Sitelinks musia odkazovať na vaše podstránky, nie na externé weby.
4. Text v reklame musí byť rovnaký ako jeden alebo viac odkazov v Ad Sitelinks.

Ak splníte všetky tieto podmienky, tak sa vaše reklamy môžu zobrazovať aj odkazmi na podstránky priamo v texte. Užitočné je to hlavne pri jedno- a dvojriadkových reklamách, keď sa potrebujete odlíšiť od konkurenčných reklám.