FacebookFacebook sa mení neustále. Pre marketérov tým kladie polená pod nohy, pretože zmenám sú väčšinou podrobené pravidlá propagácií a súťaží, no z času na čas sa objaví novinka, ktorá umožňuje internetovým marketérom ešte viac využiť potenciál tejto sociálnej siete.

A práve takouto pozitívnou novinkou je napríklad nové tlačítko SEND, ktoré sa dá integrovať do webovej stránky a na rozdiel od tlačítka LIKE, SEND užívateľom umožní poslať danú stránku či obsah na nej len určeným osobám, teda je to akási náhrada za už zastaralé „Poslať emailom“.

Ale Facebook marketérom neponúka len LIKE či SEND tlačítka, možností ako propagovať svoje weby zadarmo je viacero a neustále sa menia a vyvíjajú. Veľmi pekne sú zrhnuté všetky dostupné možnosti v infografike od allfacebook.com:

sponsored-types[1]Facebook má neustále väčší potenciál pre potreby internetového marketingu a propagácie, uvidíme do kedy sa tento trend udrží, či náhodou neskončí ako MySpace alebo Unister, no pokiaľ sú ľudia práve tu, tak nevidíme dôvod prečo to nevyužiť, hlavne keď Facebook ponúka veľké množstvo služieb úplne zadarmo.