Ktoré články nás najviac zaujali vo februári? Pozrite si náš výber.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]The Definitive Guide to Landing Page Optimization
Neil Patel vydal ďalšiu ultimátnu príručku. Táto sa venuje optimalizácii vstupných stránok. Odporúčame, tak ako predchádzajúce.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]71 Things to A/B Test
Začínate s A/B testovaním a neviete, čo testovať? Tu je 71 praktických príkladov od Optimizely.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]How humans read web pages: Reducing Banner Blindness
Priemerná miera prekliku z bannerov je 0,11%. Prečítajte si rozsiahly článok o tom, ako redukovať bannerovú slepotu.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]More Google Didn’t Want Us To Use The Keyword Planner This Way. But It Works Nicely
Dajú sa využiť články z Wikipédie pri výskume kľúčových slov v nástroiji Google Keyword Planner? Zistite ako na to.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Report: Bot traffic is up to 61.5% of all website traffic
Vyše 60% z návštevnosti na celom internete vyprodukujú roboti. Väčšinou sú to „dobrí“ roboti z výhľadavačov, ale aj takí, ktorí slúžia na hackovanie.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]The Death of Keyword Ranking Reports? 10 Superior SEO Stats
Nemerajte iba pozície kľúčových slov. Cyrus Shepard z Mozu dal dohromady desať užitočnejších metrík.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]UX Crash Course: 31 Fundamentals
Komplexný seriál, zložený z 31 článkov. Je určený pre všetkých, ktorí chcú začať s UX.

[icon image=“ss-link“ size=“small“ cont=“yes“ float=“left“]Google Analytics Checklist for New Projects
Užitočný zoznam základných jednorázových úloh, ktoré by ste mali urobiť v Google Analytics.

Ďalší výber vám prienesieme začiatkom apríla.