komunikacia-jpgVISIBILITY pracuje momentálne pre viacero klientov zo strednej Európy, nie vždy však ide projekt tak ako má a problém nie je na našej strane..

Veľa firiem je na začiatku optimalizácia žhavých do práce, komunikácia prebieha rýchlo a chceli by čo najrýchlejšie začať, lebo vedia že čím skôr začneme pracovať, tým skôr prídu výsledky.

Niekedy sa to ale zasekne a postupne začíname zisťovať, že takmer nič sa z navrhovaných zmien zo SEO auditu nedá implementovať, nie je vôla na webe niečo meniť, komunikácia sa zhoršuje, prístupy k webu alebo k doplnkovým stránkam trvá dodať veľmi dlhú dobu a postupne sa naša práca a hlavne jej výsledky posúvajú do zabudnutia.

Malo by nás to vôbec štvať? Ak klient platí ako má, tak prečo by sme sa mali vôbec znepokojovať? A predsa nás takýto postup nikdy neteší, pretože my tak prichádzame o dobré výsledky, ktoré by sme inak mohli v budúcnosti prezentovať a v neposlednom rade nám ide tiež o dobré meno spoločnosti, ktoré sa buduje ruka v ruke s výsledkami (okrem iného), čo brzdený projekt tiež nijako neposúva dopredu.

Preto apelujeme hlavne na spoločnosti, ktoré sa pre optimalizáciu webu rozhodnú, aby si dopredu zvážili všetky plusy a mínusy, zrátali si, či budú dostatočne flexibilní a budú môcť venovať optimalizácii dostatočnú pozornosť či technickú podporu, aby sme sa nakoniec mohli obaja spoločne radovať z úspechu.