eshop2Podľa rôznych štatistík a sociologických výskumov sa vianočné obdobie pre predajcov začína oficiálne 25. Októbra, od tohto dátumu sa totiž zvyšuje nákupná aktivita ľudí, čo je hlavný dôvod toho, že Dedeho a ho.no vianočku tu máme už tri mesiace.

Predvianočné obdobie sa výrazne odzrkadluje aj na priemernej mesačnej či dennej vyhľadávanosti jednotlivých kľúčových slov a od toho závisiacich návštevností eshopov či iných webových stránok.

Veľmi pekne je vidieť závislosť objemu vyhľadávania od ročného obdobia, v našom prípade Vianoc, napríklad na slove „koledy„. Uvedieme si však aj niekoľko konkrétnych prípadov toho, ako sa organická návštevnosť eshopov v predvianočnom období zvyšuje.

Eshop s hodinkami

eshop1

Prístupy zo slova „hodinky“

eshop2

Internetový obchodný dom

eshop3

Eshop s náradím fiskars

eshop4

Prístupy zo slova „fiskars“

fiskars