Ako byť pre klientov láskou na prvý pohľad?
Základom dobrého a úspešného stretnutia je prvý dojem! Väčšina ľudí si o vás urobí dojem hneď pri prvom stretnutí a ich názor len veľmi ťažko zmeníte. Nestačí vám k tomu pekný úsmev a dobrá káva, ale súhrn viacerých vecí, ako napríklad firemná kultúra, prostredie, v ktorom pracujete, a celková pohoda a nálada na pracovisku.
Ako a aký prvý dojem na klientov vytvárame my vo VISIBILITY? 🙂
Úprimnosť a otvorenosť
Vo VISIBILITY sa snažíme udržiavať neformálne prostredie a otvorený prístup. Chceme, aby sa u nás naši klienti cítili uvoľnene (hoci aj za pomoci Jurajovej borovičky 😀 ).
Slušnosť a profesionalita by mali byť v každom prípade, no obleky a iné official dresscody u nás nečakajte. Pohoda a uvoľnená atmosféra na pracovisku je pre nás veľmi dôležitá a o to sa snažíme aj pri stretnutiach s našimi klientmi.
VISIBILITY vás ľúbi
Vo VISIBILITY šírime lásku, a to nielen navzájom, ale aj k našim klientom. Klientov radi privítame aj u nás, ale radi chodíme aj my za nimi. Aj pre nás je dôležité dať klientovi pocítiť, že ho u nás radi vidíme a privítať ho vždy s očakávaním a s úsmevom.
Preto si na začiatku dňa pozriem, aké meetingy moji kolegovia očakávajú a vždy si dám záležať na tom, aby ma klient svojou návštevou neprekvapil. Preto si pozerám, o aké stretnutie ide, či príde jeden človek alebo viac ľudí a aký meeting room majú rezervovaný. Rozpačitým výrazom a s otázkami kto ste, čo chcete a za kým idete, by som dobrý prvý dojem určite nespravila. Ak predsa len nastanú nečakané problémy s miestnosťami, klienta poprosím o trpezlivosť. O obsah meetingu sa už postarajú moji šikovní kolegovia. 🙂
Nesnažíme sa umelo vytvárať mienku
Určite ste sa už stretli s tým, že ste niekam prišli a z umelého úsmevu a prístupu ste veľmi rýchlo pochopili, že táto spoločnosť vo vás vidí len peniaze a biznis. Ich vzájomná spolupráca a tímovosť je na bode mrazu. Veľa spoločností sa snaží vytvárať o sebe falošnú mienku, ako ich práca baví a napĺňa, pritom im ide len a iba o peniaze a biznis. U nás je prvoradá spokojnosť klientov nielen z ich strany, ale aj z našej. Ak naša spolupráca s klientom nefunguje podľa našich predstáv, nemáme problém ju prerušiť.
Ak má klient väčšie nároky alebo, naopak, nevie, čo má očakávať, práve vy ste tu na to, aby ste mu ukázali tu správnu cestu a pomohli splniť reálne ciele vašej spolupráce. Nesnažte sa klienta oslepiť frázami, ako to bude jeho najlepšia investícia v živote. Prišiel pre pomoc, tak mu pomôžte s pokorou, láskou a najviac, ako dokážete. 🙂
Spokojný zamestnanec = spokojný klient
spríjemniť rôznymi aktivitami, ako napríklad stolným futbalom a inými VISI aktivitami, na ktoré tiež ako office manažérka dohliadam. Máme interný VISI bazár, kde si medzi sebou vymieňame/predávame veci, obedy pre dvoch, kde si dokážeme navzájom predviesť aj svoje kulinárske schopnosti.
Radi sa vzdelávame a sme za to, že vzdelávať sa môžeme naozaj všade a pri každej činnosti 🙂 , preto sa u nás pri každej návšteve WC aj niečo naučíte na našom záchodovom jazykovom kurze. Kde sa každý týždeň priučite novému cudziemu a nám blízkemu slovíčku.
O čom je vlastne celý office manažment?
Prácou office manažéra/manažérky nie je len otvárať dvere a upratovať „meeting roomy”. Je to aj o spestrovaní prostredia, v ktorom pracujeme, pretože to ovplyvňuje, ako sa cítime. Firemná kultúra a spoločné aktivity pomáhajú utužovať vzťahy a vzájomnú spoluprácu. A našou prácou pre klientov len podčiarkneme, že to robíme s láskou a nadšením. 🙂
A ako sa snažíte na klienta zapôsobiť vy?