Aj vy ste so svojou PPC kampaňou spokojný?
Veľakrát počujem od vedľajších stolov, keď obchodník telefonuje s potenciálnymi klientmi reakcie tipu „My máme PPC nastavené robíme si to sami a sme spokojný“ prípadne, že im to spravuje nejaký kamarát niekto z rodiny a podobne.
Samozrejme, že sú kampaňou spokojní pokiaľ nevedia ako to môže byť lepšie.
Pred nedávnom sme mali klienta, ktorý bol so svojou kampaňou spokojný a nechcel nič meniť. Obchodník sa s ním nakoniec dohodol, že kampaň dostaneme do správy v prípade, že s rovnakým rozpočtom navýšime návštevnosť webu o 15%.
Na prvý pohľad bola kampaň nastavená dobre, takže to bola celkom výzva.
Po niekoľkodňovom nastavovaní novej optimálnejšej kampane a po pripomienkach od klienta sme kampaň spustili.
Výsledok?
Klientovi sme na jednej kampani zvýšili s rovnakým rozpočtom návštevnosť takmer o 43 % a v druhej kampani o 38 %.
Reálne to teda znamená, že klient vďaka nám na jednom kliku ušetrí v jednej kampani až 0,26 € a v druhej 0,9 € za preklik.
Okrem ušetrených peňazí za preklik sme zvýšili CTR a aj priemernú pozíciu reklám.
Stále si myslíte, že máte PPC kampaň nastavenú správne?
Kontaktujte nás radi sa Vám na kampaň pozrieme:)
Ešte pre ukážku aj screenshot zo starej aj novej kampane.
Stará kampaň:
Nová kampaň: