Veľakrát počujem od vedľajších stolov, keď obchodník telefonuje s potenciálnymi klientmi reakcie tipu „My máme PPC nastavené robíme si to sami a sme spokojný“ prípadne, že im to spravuje nejaký kamarát niekto z rodiny a podobne.

Samozrejme, že sú kampaňou spokojní pokiaľ nevedia ako to môže byť lepšie.

Pred nedávnom sme mali klienta, ktorý bol so svojou kampaňou spokojný a nechcel nič meniť. Obchodník sa s ním nakoniec dohodol, že kampaň dostaneme do správy v prípade, že s rovnakým rozpočtom navýšime návštevnosť webu o 15%.

Na prvý pohľad bola kampaň nastavená dobre, takže to bola celkom výzva.

Po niekoľkodňovom nastavovaní novej optimálnejšej kampane a po pripomienkach od klienta sme kampaň spustili.

Výsledok?
Klientovi sme na jednej kampani zvýšili s rovnakým rozpočtom návštevnosť takmer o 43 % a v druhej kampani o 38 %.

Reálne to teda znamená, že klient vďaka nám na jednom kliku ušetrí v jednej kampani až 0,26 € a v druhej 0,9 € za preklik.

Okrem ušetrených peňazí za preklik sme zvýšili CTR a aj priemernú pozíciu reklám.

Stále si myslíte, že máte PPC kampaň nastavenú správne?

Kontaktujte nás radi sa Vám na kampaň pozrieme:)

 

Ešte pre ukážku aj screenshot zo starej aj novej kampane.

Stará kampaň:

Nová kampaň: