Visi kvíz: Poznáš psychológiu naceňovania? Otestuj sa
Psychológia je silná zbraň každého šikovného marketéra alebo obchodníka. Otestuj svoje vedomosti a zisti, ako veľmi ju ovládaš.
Ktorá z týchto cien je z pohľadu zákazníka ťažšie spochybniteľná?
Correct!
Wrong!
Pri naceňovaní má jednoznačne najväčšiu silu tzv „Baťovské číslo". O ktoré číslo ide?
Correct!
Wrong!
Pri naceňovaní je potrebné…
Correct!
Wrong!
Ako eliminovať ľudský „strach z platby"?
Correct!
Wrong!
Je nasledujúci výrok pravdivý? Čím menej je niečoho k dispozícii, tým viac to ľudia chcú.
Correct!
Wrong!
Ako využiť ľudský „strach z nedostatku” v praxi?
Correct!
Wrong!
Ktorá farba podľa vedeckých zistení evokuje väčšiu „možnosť ušetriť”?
Correct!
Wrong!
Pri sumách nad 100 eur sa odporúča uvádzať zľavu v…
Correct!
Wrong!
Visi kvíz: Poznáš psychológiu naceňovania? Otestuj sa
Gratulujeme! Psychológia naceňovania je vaša silná stránka.
Ak si chcete svoje vedomosti ešte prehĺbiť, máme pre vás ebook Psychológia naceňovania.
Hups. V psychológii naceňovania máte ešte medzery.
Odporúčame vám naštudovať si náš ebook Psychológia naceňovania.
Share your Results: