Psychológia je silná zbraň každého šikovného marketéra alebo obchodníka. Otestuj svoje vedomosti a zisti, ako veľmi ju ovládaš.

Ktorá z týchto cien je z pohľadu zákazníka ťažšie spochybniteľná?

Correct! Wrong!

Pri naceňovaní má jednoznačne najväčšiu silu tzv „Baťovské číslo". O ktoré číslo ide?

Correct! Wrong!

Pri naceňovaní je potrebné…

Correct! Wrong!

Ako eliminovať ľudský „strach z platby"?

Correct! Wrong!

Je nasledujúci výrok pravdivý? Čím menej je niečoho k dispozícii, tým viac to ľudia chcú.

Correct! Wrong!

Ako využiť ľudský „strach z nedostatku” v praxi?

Correct! Wrong!

Ktorá farba podľa vedeckých zistení evokuje väčšiu „možnosť ušetriť”?

Correct! Wrong!

Pri sumách nad 100 eur sa odporúča uvádzať zľavu v…

Correct! Wrong!

Visi kvíz: Poznáš psychológiu naceňovania? Otestuj sa
Gratulujeme! Psychológia naceňovania je vaša silná stránka.
Ak si chcete svoje vedomosti ešte prehĺbiť, máme pre vás ebook Psychológia naceňovania.
Hups. V psychológii naceňovania máte ešte medzery.
Odporúčame vám naštudovať si náš ebook Psychológia naceňovania.

Share your Results: