Definícia:

Popis

V online marketingu kľúčové slová slúžia na priradenie reklamy a obsahu k výrazom, ktoré ľudia vyhľadávajú, napr. na Googli. Ak chceme osloviť relevantné publikum, musíme poznať najčastejšie vyhľadávané výrazy pre danú tému. Snažíme sa preto vžiť do role potenciálneho zákazníka a rozmýšľať nad vyhľadávaním tak ako on.

Pri výbere kľúčových slov pre web či reklamu sledujeme rôzne štatistiky, napríklad objem vyhľadávania kľúčových slov, ich relevantnosť pre danú tému či ich konkurencieschopnosť. So správnym výberom nám pomôže analýza kľúčových slov, ktorá je nevyhnutným krokom pre optimalizáciu webu pre vyhľadávače.

Prečítajte si viac o tvorbe Analýzy kľúčových slov alebo si analýzu kľúčových slov objednajte priamo od nás, Visibility.

Príklad:

Kľúčové slová - google