LinkedIn predstavuje tri nové funkcie, ktoré pomôžu firmám zlepšiť vzťah so zamestnancami. Práve budovanie komunity, vnímanie značky alebo dôveryhodnosť sú faktory, na ktoré sa chce táto sociálna sieť zamerať.

LinkedIn na svojom blogu uvádza štatistiky z roku 2017, ktoré sa týkajú toho, komu ľudia dôverujú najviac:

60 % ľudí dôveruje bežným zamestnancom,

52 % ľudí dôveruje firmám,

37 % ľudí dôveruje majiteľom/riaditeľom firiem.

Uvedené čísla vypovedajú o dôležitosti zapájať svojich zamestnancov do firemných aktivít a budovať komunitu práve okolo nich. To zvyšuje autentickosť a dôveryhodnosť vašej značky. Práve preto sú nové funkcie v tomto štvrťroku zamerané na zamestnancov.

Upozornenia pre zamestnancov

Pridávate dôležitý príspevok a chcete, aby mal čo najväčší dosah? Veľa firiem nedokáže maximálne využiť potenciál zverejňovaného contentu, a preto LinkedIn zaviedol možnosť poslať svojim zamestnancom upozornenie o pridanom príspevku. To má zabezpečiť zvýšenú mieru interakcií a tým pádom aj zvýšený dosah.

Na to, aby sa táto funkcia nezneužívala na spamové a časté upozorňovanie zamestnancov sa zaviedla „bezpečnostná poistka”, ktorá limituje upozornenia na jedno týždenne. Bližšie informácie nájdete priamo v návode LinkedInu.

Vyzdvihnutie tímových úspechov

Funkcia Kudos and Team Moments vznikla preto, aby váš firemný profil nebol len miestom pre ľudí so záujmom o informácie o vašej firme, ale aby ste oslavovali firemnú kultúru.

Admini tak môžu vytvoriť jedinečný formát na privítanie nových členov, vyzdvihnutie pracovných úspechov alebo pochvalu pre tých, ktorí stoja za úspešnými projektami. Cieľom funkcie je ukázať ľudskú stránku vašej firmy.

Kompletne vyplnený profil

Štatistiky hovoria o tom, že vyplnené profily majú týždenne až o 30 % viac zhliadnutí (Page Views) ako nevyplnené profily. Na druhej strane, len menej ako 5 % adminov svoj profil reálne aktualizuje. To je často spôsobené tým, že nevedia, čo im v ňom chýba.

Z tohto dôvodu LinkedIn zavádza nový, personalizovaný merač vyplnenia profilu, ktorý identifikuje prázdne polia – podobne ako pri bežných profiloch. Cieľom je maximálne využitie potenciálu vášho profilu.

Video s novinkami

Nové funkcie a „fičúrky” rozoberá LinkedIn aj v krátkom videu: