Bilancia a ambície agentúrnej siete Visibility 360 Group na rok 2023
V rámci lokálnej nezávislej siete agentúr Visibility 360 Group máme za sebou 2. rok svojej existencie. Počas roka sme do svojich kruhov prijali nových členov, marketingové a reklamné služby tak už v kooperácii ponúka 10 nezávislých agentúr.
Zakladateľom našej siete Visibility 360 Group je Juraj Sasko z Visibility: „Visibility 360 Group klientom prináša funkčné riešenia a kompletnú starostlivosť od marketingovej stratégie, tvorby brandingu a tónu komunikácie, cez plánovanie a tvorbu obsahu, produkciu, až po výkonnostný marketing a vývoj webov a informačných systémov.“
Aj naďalej sme otvorení novým členstvám agentúr, ktoré sa špecializujú najmä na médiá, marketing či technológie.
Ako vyzeral náš rok 2022?
Tržby skupiny sa pohybovali na úrovni 5 miliónov eur, pričom ďalších 10 miliónov eur predstavoval spend v médiách.
Sieť sme rozšírili o 5 nových agentúr, hneď v úvode roka to boli Nefkus production, YNK media a v druhej polovici pribudli noví členovia Signity, Row and Slide a Elbia. Počet spolupracovníkov sa tak rozšíril na 120.
Medzi top projekty, na ktorých sme spoločne kooperovali, patrili Ľubica, Hormann, Lamitec a mnoho ďalších.
Čo máme v pláne na rok 2023?
Hlavnou ambíciou našej skupiny je udržať náš rast a rozšíriť sa o 2 nové slovenské firmy. Úplnou novinkou je replika modelu a vytvorenie rovnakej skupiny okolo českej Visibility.
Ako uvádza Juraj Sasko: „V pláne máme tiež centralizovať obchod, zlepšiť koordináciu na úrovni HR a marketingu, skvalitniť web visibility360.group a najmä rozbehnúť aktivity za hranice Slovenska, napríklad aj do USA.“
Cieľom v roku 2023 je zvýšiť obrat o 20 %, rozbehnúť českú sieť a získať zahraničných klientov.
Dôležitý je rozvoj a interná spolupráca
Tento rok by sme sa chceli sústrediť na svoj rozvoj a internú spoluprácu podobne ako minulý rok: „Som veľmi rád, že sa Visibility 360 Group podarilo za jeden rok takto vyrásť. Vďaka tomu vieme všetkým naším klientom poskytnúť skutočne komplexné marketingové služby na úrovni so spoľahlivými a overenými partnermi,“ uvádza Matúš Lovás, managing director Visibility. „Skupina sa postupne rozbieha a za sebou už máme projekty, na ktorých sme spolupracovali s viacerými agentúrami. Na trhu vidíme pre nás ešte ďalší potenciál na rast, som preto veľmi zvedavý, čo nám prinesie tento rok.“