
Aktualizácia iOS 14 a Facebook: Koncom roku prejde 80 % používateľov na iOS 14
Očakáva sa, že do konca roka 2021 prejde až 80 % používateľov so zariadením používajúcim operačný systém iOS na najnovšiu verziu – iOS14. Po novom používateľom vyskočí okno s otázkou ohľadom povolenia sledovania aktivít naprieč aplikáciami a webovými stránkami – ak používateľ povolí sledovanie, nič sa pre neho v podstate nemení. Zmeny nastanú v prípade, že ho nepovolí.
Tieto zmeny sa dotknú 3 oblastí:
- nastavenia Business Managera,
- zacielenia a optimalizácie,
- merania.
Získavanie relevantných dát bude náročnejšie, ale nie nemožné. Čo teda môžeme spraviť?
- Overiť doménu – Overenie domény nájdeme vo Firemných nastaveniach → Bezpečnosť značky → Domény.
- Vybrať si maximálne 8 eventov – Po novom bude možné zvoliť si maximálne 8 eventov, preto je dôležité vybrať tie najdôležitejšie pre konkrétny účet. Rovnako dôležité je zoradiť ich aj podľa dôležitosti.
- Nainštalovať Conversion API.
- Povoliť 1st party cookies.
- Premyslieť si stratégiu.
- Informovať klienta o zmenách.
Môže sa zdať, že tieto zmeny prinesú mnoho problémov, ale nevidel by som to až v takých čiernych farbách. Ak môžeme do budúcna niečo očakávať, tak sú to nové aktualizácie zo strany Facebooku, ktoré zjemnia negatívny dopad týchto zmien.
Podrobnejšie informácie o nastavení Facebook účtu nájdete na tomto odkaze: https://www.facebook.com/business/help/422408905612648/
Zdroje:
https://www.grow-force.com/ios-14-update-and-facebook-ads/
https://easyautotagging.com/facebook-apple-ios-14-privacy-update/