Projekt obsahoval návrh a vývoj e-shopu s veľkým množstvom produktov a napojením na viacero rozličných externých systémov. Počas vývoja bolo okrem používateľsky vhodného dizajnu potrebné zohľadniť správnu integráciu a automatizáciu prepojení, čo zaručuje rýchly chod eshopu a čo najmenší možný počet kliknutí pre používateľa. 

Sky elektro, ktorý ponúka široké množstvo elektroniky, je súčasťou skupiny Euronics. Ako skupina predajní poskytujú služby dlhoročným zákazníkom na základe znalostí a očakávaní ich potrieb. Práve preto tu bolo potrebné vyvinúť e-shop s množstvom funkcionalít na mieru a tiež s napojeniami na externé sytémy dôležitými pre čo najatraktívnejší proces nákupu. 

Aké boli ciele projektu?

  • Zvýšiť návštevnosť a interakciu so zákazníkmi.
  • Zvýšiť predaje.
  • Integrovať všetky požadované systémy.
  • E-commerce riešenie s možnosťou rozšírenia funkcií do budúcnosti.

Náš dizajn na mieru

Pri grafickom spracovaní nového dizajnu sme brali ohľad predovšetkým na funkčnosť a použiteľnosť e-shopu.

Implementácia nového eshopu

E-shop bol vyvíjaný na mieru s customizovaným CMS pre zjednodušenie správy, ako napr. hromadné upravovanie produktov, pokročilé filtrácie produktov v CMS a preceňovací systém. 

Aby sme čo najviac uľahčili správu e-shopu, CMS sme rozšírili aj o komunikačný systém pre správu dopytov a objednávok.

Tiež sme pridali pokročilú správu dopravy, nastavenia cien podľa PSČ, podľa hmotnosti a  rôzne kombinácie dopravcov a ich cien. 

Balíky produktov a automatizácia obrázkov 

Keďže sme sa snažili e-shop čo najviac funkčne prispôsobiť jeho zameraniu (predaj elektroniky), pre klienta sme vyvinuli tiež systém pre hromadné vytváranie balíkov produktov a k nim automatické generovanie obrázkov, ktoré sa teší množstvu pozitívnych ohlasov a je unikátne na trhu. 

Napojenia e-shopu:

  • Napojenie na externé feedy od dodávateľov s produktami – skladové zásoby, cenníky.
  • Napojenie na IS Etrim.
  • Napojenie na dopravcu DPD.
  • Doťahovanie parametrov pre produkty od externých dodávateľov.
  • Generovanie xml feedov pre 3 porovnávače.
  • Doťahovanie rozšírených dát pre produkty od 3 rôznych poskytovateľov. 

A čo finálny výsledok? 

Vo finále sa zákazník dostáva na funkčný a intuitívny e-shop s prehľadne štruktúrovanými kategóriami v megamenu. Vyhľadávanie produktov zabezpečuje filter s podkategóriami, výrobcami a aktuálnymi ponukami akcií, ako napr. predĺžená záruka, ktoré sú prispôsobené danej kategórii.  

Rýchly a hlavne jednoduchý proces nákupu umožňuje systém balíčkov produktov, vďaka ktorému vie zákazník zakúpiť s hlavným produktom aj druhý ponúkaný produkt z príslušenstva ako set. 

Pri finálnom rozhodnutí vykonať nákup zákazníkovi pomáha rozhodnúť sa funkcionalita doťahovania dát od poskytovateľov, ktorá automaticky vypočíta nákup na splátky pre daný produkt.

V detaile produktu tiež nechýba ani automatizácia sledovania dostupnosti a zároveň aj ceny produktu vďaka funkcionalite Watchdog.

Sky elektro, redizajn webu od Vizionu

Pozrite si výsledky: