E-book: Psychológia naceňovania

Psychológia v rukách zručného marketéra alebo obchodníka vie byť naozaj silná zbraň. Častokrát si ani neuvedomujeme, čo nás pri rozhodnutiach ovplyvňuje a ako s nami niekto v podstate manipuluje. A to bez toho, aby sme si to ako zákazníci vôbec uvedomovali. V tom je psychológia v naceňovaní najkrajšia a zároveň aj najsilnejšia. Využívate ju naplno?

Tento e-book bol doplnený o nové informácie 14.8.2017.

Kapitoly:
  1. Obsah
  2. Úvod
  3. Sila čísla 9
  4. Veľkosť a umiestnenie čísla
  5. Nezmyselná ponuka
  6. Číselný kontrast
  7. Zaokrúhľovanie cien
  8. Cena a priestor okolo nej
  9. Výška zľavy
  10. Strach/bolesť z platenia
  11. Hry s číslom
  12. Časovanie zobrazovania cien
  13. Farba čísla
  14. Zoznam produktov
  15. Kúpa dvoch produktov
  16. Zľavy v číslach a percentách
  17. Záver
Všetky ebooky