E-book: B2B online marketing – Aké sú trendy v roku 2020?
Publikované:
Keď hovoríme o online marketingu ako takom, často sú to práve B2C spoločnosti či značky, ktoré hrajú hlavnú rolu. Je to prirodzené. Cielenie na koncových ľudí je omnoho jednoduchšie a jednotlivé online kanály, ako napríklad Facebook, prajú viac predajom smerom ku koncovým spotrebiteľom ako do firiem.
Ale aj to sa začalo meniť. B2B online marketing neustále rastie a je čoraz silnejší. A to až natoľko, že sa predpokladá, že B2B ecommerce predbehne B2C za niekoľko rokov v objeme celkových financií v transakciách.
V nasledujúcom ebooku sa dozviete všetko podstatné o B2B online marketingu a jeho trendoch pre rok 2020.
Kapitoly:
- Čo to je ABM marketing,
- ako vie pomôcť online k náboru zamestnancov, • prečo je zákaznícka podpora dôležitá aj pre B2B firmu,
- kde sa nachádzajú možnosti automatizácie, • či sledovať recenzie a ako využiť online trhoviská,
- ako využiť internet pre generovanie leadov,
- prečo sa lokálne SEO hodí aj B2B firmám,
- ako pristupovať k tvorbe obsahu,
- mobil je v nákupnej ceste každého zákazníka,
- je potrebné budovať značku,
- ako pristupovať k lokalizácii webu pri exporte do zahraničia.