Najnovší typ kampane Performance Max sa dočkal 3 vylepšení:

  • Bude možné orientovať cieľ kampane na nových zákazníkov. Google sa naučí nových zákazníkov spoznávať na základe customer match, konverzného kódu alebo automaticky pomocou strojového učenia.
  • K dispozícii bude aj nová sekcia Štatistiky (Insights), ktorú poznáme z iných typov kampaní. K dispozícii budú napr. výsledky konkrétnych podkladov reklám vzhľadom k určitému publiku alebo chyby týkajúce sa nastavení, ktoré bránia zobrazovaniu reklám.
  • Vypnutie zobrazovania Performance Max kampane, ktoré je zatiaľ dostupné len z Google Ads Editora. Je tam možné vypnúť zobrazovanie reklám vo vyhľadávacej sieti, partnerov vyhľadávania a v obsahovej sieti.

V období od júla do septembra 2022 budú existujúce Smart Shopping kampane automaticky prepnuté na Performance Max kampane.

Google Ads Insights ukážka