Sprievodca webdizajnom z pohľadu výkonnostného marketingu

Vstupná stránka je prvá vec, ktorú používatelia uvidia po kliknutí na reklamu alebo odkaz vo výsledkoch vyhľadávania.

Mnohé firmy investujú veľké peniaze do kampaní bez toho, aby mali kvalitný web a čudujú sa, prečo návštevníci z webu po pár sekundách odchádzajú bez vykonania požadovanej akcie.

Je preto potrebné kriticky a úprimne zhodnotiť, či je váš web použiteľný a či ho návštevníci po dvoch sekundách neopustia. Tento sprievodca vám pomôže zhodnotiť použiteľnosť vášho webu a dá vám dobré rady na nápravu chýb či inšpiráciu pre zdokonalenie.

Kapitoly:
  1. Váš web je nepoužiteľný. Čo s tým?
  2. Ako správne používať typografiu na webových stránkach
  3. Ako vybrať font pre web a ako zabezpečiť jeho správne zobrazenie
  4. Začíname s A/B testovaním
  5. Najčastejšie chyby v použiteľnosti e-shopov
Všetky ebooky